TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Koordinator till Operations på Bankomat

Är du serviceinriktad och analytiskt lagd? Bankomat, söker omgående en koordinator till Operations i Stockholm!

Sveriges ledande aktör inom kontanthantering, Bankomat, behöver förstärkning då en kollega går på föräldraledighet. Du kommer vara en av våra specialister inom kontantflöde. Låter det spännande? Välkommen in med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Kontanternas framtid engagerar många och nu får du möjligheten att stärka upp ytterligare på detta område från kontoret i centrala Stockholm. Som specialist inom kontaktflöde ansvarar du för många av de dagliga arbetsuppgifterna som har med driften av kontantautomater och depåer att göra i hela Sverige. Du kommer även att stötta teamet som jobbar med Drift och Support vid behov. Du kommer få en varierad och bred roll med många kontaktytor och utveckla en hög kunskap inom området. Du blir en del av ett starkt och tight team som är en central del av verksamheten på Bankomat.
Utöver en spännande roll hos vår kund blir du också en del av TNGs konsultnätverk. Jobbet kommer att börja med en anställning på 12 månader med möjligheter till förlängning.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER


Som medarbetare på Operations kommer du att:

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som medarbetare på Operations arbetar du med att säkerställa driften av våra tjänster och har många kontaktytor internt. Rollen är varierad med både återkommande dagliga arbetsuppgifter och uppgifter av mer komplex karaktär som kräver både analys och utredning. Sammantaget ställer det höga krav på flexibilitet och noggrannhet.
Jobbet planeras starta relativt omgående och du kommer att jobba i en grupp om ca 10 personer i fina lokaler mitt i centrala Stockholm.

VEM ÄR DU?

Du som söker har förmodligen en högskoleutbildning eller erfarenhet av liknade arbetsuppgifter. Det är en fördel om du arbetat inom kontanthantering och/eller kundsupport från ATM- eller kortbranschen. Du har ett par års arbetslivserfarenhet och tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mail. Du har även erfarenhet av arbete i Excel på en nivå där uträkningar och analyser behövts. Som person är du noggrann, analytisk och serviceorienterad. Du gillar att ha ett helhetsperspektiv och kommer gärna med initiativ för att utveckla befintliga arbetsprocesser som kan förbättra och bidra till verksamheten i stort.
Då du har daglig kontakt med både kunder och intern personal behövs en god kommunikationsförmåga och det är viktigt att alltid hålla en hög servicenivå, ha integritet och kunna arbeta under sekretess. Du behöver vara analytisk och ha lätt för att se sammanhang och utläsa mönster. Även om du arbetar i ett team kommer du jobba självständigt med dina ärenden och beslut.
Då rollen innefattar mycket kommunikation behöver du kunna uttrycka dig väl i svenska, i både tal och skrift.

Alla lediga jobb