TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Säljande konsultchef till Klara i Stockholm

Säljare / Rekryterare / Konsultchef inom bemanning sjuksköterskor sökes till spännande jobb hos Klara i Stockholm!

Nu söker vi dig som brinner för försäljning och vill jobba med rekrytering och HR. Som säljare har du ett starkt eget driv samt kännedom om bemanningsbranschen och god erfarenhet av rekrytering, gärna inom vård och omsorg.

Söker du en säljande roll samt är duktig på att bygga goda relationer med både kunder och konsulter? Skulle du trivas i en bred roll där du ansvarar för försäljning, rekrytering, bemanning samt affären i sin helhet? Lockas du också av en nätverkande roll med försäljning i fokus där du dagligen arbetar i nära dialog med både kunder och konsulter? Förutom försäljning har du kanske också tidigare erfarenhet av bemanning och HR inom vården, då är det dig vi söker! Läs mer och sök tjänsten redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som konsultchef hos Klara kommer du vara en del av en verksamhet med stora ambitioner inom området vårdbemanning. Här erbjuds du en spännande och affärsnära roll där du får en möjlighet att bidra med din tidigare erfarenhet av försäljning, rekrytering, bemanning och HR. Här välkomnas du till en arbetsgivare där du blir en del av ett starkt professionellt team som tillsammans når uppsatta mål, med fokus på snabbhet, kvalité, service och personligt engagemang.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Bonus
Bonus

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som säljande konsultchef på Klara ansvarar du för försäljning, rekrytering och bemanning av sjuksköterskor inom vården. Du ansvarar både för att bearbeta nya kunder och för att bredda och utveckla affären med befintliga kunder. I dina arbetsuppgifter ingår även prissättning och lönesättning samt att vara delaktig i anbudsförfarandet.

Dina arbetsuppgifter innebär att:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som ett av de ledande bemanningsföretagen inom vården bidrar Klara till att livsviktiga utredningar och behandlingar kan genomföras, vårdköer kortas och att vårdcentraler och mottagningar kan hålla öppet. Här blir du en del av ett bemanningsföretag inom vård och omsorg där du ser till att dina kunder alltid är rätt bemannade med kompetent personal.

Tjänsten är tänkt att vara placerad vid huvudkontoret på Kungsholmen i Stockholm alternativt på kontoret i Trollhättan. Bor du på annan ort är du mer än välkommen med din ansökan, då arbetar du enligt överenskommelse på kontoret i Stockholm eller i Trollhättan 2-3 dagar per vecka samt resterande tid hemifrån. 

Du rapporterar till chefen för konsultcheferna och tillsammans med ytterligare 9 professionella kollegor utgör du en viktig del av team "Klara sjuksköterskor" där samarbete, arbetsglädje och nytänkande står högt på agendan. Tillsammans ansvarar ni för kunder och uppdrag runt om Sverige, där enstaka resor kan förekomma i tjänsten.

Tjänsten är på heltid med önskad uppstart enligt överenskommelse. Du arbetar kontorstider med förtroendetid samt erbjuds möjlighet att arbeta hemifrån. Klara är ett auktoriserat bemanningsföretag och du erbjuds fast lön samt förmåner såsom kollektivavtal, tjänstepension, friskvård samt får ta del av gemensam bonus.

 

 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom personaladministration, är utbildad socionom eller sjuksköterska alternativt har motsvarande erfarenhet från arbetslivet. Akademisk utbildning är inte det viktigast, dock lägger vi stor vikt vid din tidigare erfarenhet av försäljning, rekrytering och bemanning. Vi tror att du tidigare arbetat i en affärsnära roll som säljare, konsultchef eller rekryterare med fokus på rekrytering och säljprocessen i sin helhet.

Har du sjuksköterskeutbildning eller annan erfarenhet av tillsättning av tjänster inom vård och omsorg är detta starkt meriterande för rollen, det viktigaste är dock ditt starka driv och motivation att fortsätta utveckla Klaras affärer. 

För att lyckas i tjänsten är det viktigt att du är handlingskraftig och kan prioritera i vardagen samt har förmågan att kombinera affärsmässighet med personlig omsorg och engagemang. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ och trivs i en roll med eget ansvar samt driver självständigt arbetet framåt. En god analytisk förmåga samt fallenhet för siffror och ekonomi är en stor tillgång i tjänsten.

Du har god systemvana och erfarenhet av Officepaketet, meriterande för tjänsten är tidigare erfarenhet av bemanningssystemet Intelliplan. Då du kommer att ha många kontaktytor är det dock ett krav för rollen att du är flytande i svenska språket i tal och skrift.

Alla lediga jobb