TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänst natt till Swedbank i Stockholm

Swedbank förstärker nu sin kundtjänst på natten med start den 18/2

Vill du jobba natt med kundservice via telefon, mejl och sociala medier? Är du en nattuggla som gillar att hjälpa människor? Har du ett intresse av bank och ekonomi? Sök då till Swedbanks kundtjänst och bli en del av teamet!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Jobbet går ut på att svara på alla typer av frågor som kommer in nattetid vilket innebär en stor variation av ärenden jämfört med dagtid då avdelningarna är mer specialiserade. Du kommer att hjälpa kunder både via telefon och mejl men även på sociala medier när du blivit mer erfaren.

Du kommer komma in i ett välfungerande och harmoniskt team som hjälper varandra i arbetet och ställer upp och byter pass med varandra om någon behöver vara ledig.

Jobbet innebär en möjlighet att starta din interna karriär på en av Sveriges största banker och få jobba med service och kundbemötande i en högprofessionell miljö. Du kommer också lära dig mycket om privatekonomi och om bankens övriga tjänster.

Du kommer att jobba i Swedbanks lokaler men formellt vara anställd av TNG. För oss på TNG är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I den här rollen kommer du att hantera ärenden som inkommer nattetid från bankens privat- och företagskunder främst via telefon, men också via mejl och sociala medier.

Några exempel på ärenden kan vara:

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Nattetid innebär arbetstider mellan 23-07 eftersom kundtjänsten har öppet dygnet runt, året runt. Du kommer att arbeta antingen 4 eller 5 pass i snitt per vecka på ett rullande schema från måndag till söndag med två lediga helger i månaden. Tjänsten kommer starta den 18:e februari och inleds med tre-fyra veckors utbildning på dagtid.

Arbetsplatsen är Swedbanks kontor i Sundbyberg  i Stockholm med goda förbindelser både med pendeltåg, tunnelbana, buss och tvärbana.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har ett stort intresse för service och ekonomi. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbetat med kundsupport tidigare. Har du dessutom arbetat administrativt och lätt för att lära dig system så är det ett plus.

Som person ser vi att du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift – både på svenska och engelska. Du är strukturerad, stresstålig och trivs i en roll där du självständigt får ta dig an och lösa dina kunders problem på ett systematiskt sätt.

Alla lediga jobb