TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänst nattid till Swedbank i Stockholm

Vi söker dig som vill jobba på Swedbank med kundtjänst under nattid! Tjänsten är placerad i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

Nu söker vi dig som vill jobba natt med kundservice via telefon, mejl och sociala medier! Gillar du att jobba natt och trivs du med att hjälpa människor? Har du ett intresse av bank och ekonomi? Då är det dig vi söker till Swedbanks kundtjänst. Skicka din ansökan idag och bli en del av teamet!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Tjänsten går ut på att svara på alla typer av frågor som kommer in nattetid vilket innebär en stor variation av ärenden. Du blir en del av ett välfungerande och härligt team som stöttar och ställer upp för varandra i arbetet.

Tjänsten ger dig en möjlighet att starta din interna karriär på en av Sveriges största banker och få jobba med service och kundbemötande i en högprofessionell miljö.

Som konsult på TNG omfattas du av kollektivavtal och dess förmåner som lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du har en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som du har kontinuerlig kontakt med. 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din tjänst hanterar du ärenden som inkommer nattetid från både privat- och företagskunder via telefon, men också via mejl och sociala medier.

Exempel på ärenden kan vara:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Arbetstiderna är mellan 23-07 under nätterna eftersom kundtjänsten har öppet dygnet runt, året runt. Du jobbar antingen 4 eller 5 pass i snitt per vecka på ett rullande schema från måndag till söndag med två lediga helger i månaden. Tjänsten startar den 18e januari och inleds med tre-fyra veckors utbildning på dagtid.

Arbetsplatsen är Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg i Stockholm med goda förbindelser både via pendeltåg, tunnelbana, buss och tvärbana.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har ett stort intresse för ekonomi och kundbemötande. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service- eller supportorienterade roller. Har du tidigare jobbat administrativt och har ett intresse för system så är det ett plus.

För att lyckas i tjänsten ser vi att du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift – både på svenska och engelska. Du är strukturerad, stresstålig och trivs i en roll där du självständigt får ta dig an och lösa dina kunders problem på ett systematiskt sätt.

Alla lediga jobb