TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänst till distributionsföretag i Göteborg

Vill du arbeta med kundservice och samtidigt påverka ditt arbete? Vår kund söker nu dig till deras nystartad kundtjänst i Göteborg

Kan du se kundservice utifrån kundens perspektiv? Vill du vara med och bidra med din kunskap och starta upp arbetet med vår kunds kundtjänst funktion i Göteborg? Stämmer detta in på dig så är du personen vår kund inom distributionsbranschen söker till deras kundtjänst funktion. Intresserad? Sök tjänsten fördomsfritt redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi kan erbjuda dig en roll där du med dina kunskaper och färdigheter kring service och kundbemötande får en chans att aktivt påverka arbetet med hur vår kunds nya funktion kommer arbeta med just kundservice. Här har du en chans att sätta dig in i kundens skor och hjälpa till att forma servicen därefter. Vidare erbjuder vi dig utvecklingsmöjligheter i din framtida roll. Då tjänsten är ny så passar den dig som gillar problemlösning och själv kan hitta svar och information.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du arbetar hos vår kunds kontor som ligger i Göteborg. Du har nära till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Arbetstiderna är dagtid och du rapporter till chef för kundtjänst.

Tjänsten hos vår kund är initialt ett konsultuppdrag där du efter sex månader kommer att bli anställd av vår kund. Något som vi tycker går helt i linje med vår vision om en hållbar arbetsmarknad. Under tiden du är konsult hos omfattas du självklart av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av service inom kundtjänst eller kundsupport och som nu vill bidra med dina kunskaper för att vidare utveckla vår kunds nya kundtjänstfunktion i Göteborg. Vi tror att du som person kan se kundens perspektiv och komma med idéer samt synpunkter till arbetet med kundbemötandet. Du gillar att lösa problem och letar själv upp svar på dina frågor.

Då du främst kommer jobba med att besvara kunders frågor via e-post och telefon ser vi att du behärskar svenska och engelska i både tal samt skrift.

Alla lediga jobb