Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker nu en ny medarbetare till Swedbank Finans kundtjänst i Stockholm som vill jobba heltid med deras företagskunder. Sök nu!
Har du tidigare erfarenhet av service och vill jobba i en roll där nya idéer är välkomna? Trivs du med att jobba i ett tight team där du får lära dig mer om bank och finans? Jobbar du för att ge kunden en högklassig service? Nu har du chansen att få kombinera detta på Swedbank Finans i Stockholm som söker en ny medarbetare på heltid till sin kundtjänst. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som kundtjänstmedarbetare på Swedbank Finans kommer du att ha en viktig roll hos en av Sveriges storbanker. Här kommer du att får verka i ett högt tempo och vara i en lärorik och utvecklande miljö. Du kommer få en grundlig upplärning och kontinuerlig uppföljning av ditt arbete och ingår i ett välfungerande kundtjänstteam om 10 personer där hjälpen alltid finns nära till hands. Här är du välkommen att komma med utvecklingsförslag för att teamet ska bli ännu starkare.
Swedbank Finans erbjuder heltäckande leasinglösningar för företag över hela Sverige där du kommer ha en central roll för att ge den bästa servicen och arbeta aktivt med att skapa nöjda kunder. Swedbank Finans har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna – enkel, öppen och omtänksam.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på Swedbank Finans kundtjänst kommer du att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med kontorstider måndag till fredag. Tänkt start är omgående och uppdraget förväntas pågå till 31 mars 2019, med möjlighet till förlängning. Du kommer att sitta i fräscha lokaler på Swedbanks huvudkontor i Stockholm (Sundbyberg).
VEM ÄR DU?
För att du ska trivas i rollen på Swedbank Finans tror vi att du: