TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänstmedarbetare till välkänt företag i Malmö

Här är möjligheten att arbeta med customer service inom FMCG i Malmö hos vår välkända och globala kund i Malmö!

Letar du just nu efter din nästa utmaning inom customer service och vill arbeta på ett mycket välkänt företag inom FMCG? Nu söker vi dig som vill bli vår nästa konsult och arbeta som Kundtjänstmedarbetare hos vår spännande kund i Malmö!
Här får du möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom customer care, order, leverans och fakturering och få en fot in på ett mycket spännande företag. Låter det intressant?

Varmt välkommen att skicka in din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som Kundtjänstmedarbetare och konsult hos vår kund får du möjlighet att arbeta på ett välkänt och internationellt företag i centrala Malmö. Du får meriterande erfarenhet inom FMCG som kommer att vara en attraktiv merit för framtida karriärmöjligheter, Här får du möjlighet att bidra med ditt serviceinriktade sätt, administrativa ådra och kommunikativa förmåga för att leverera god service till företagets kunder. 

För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du att ha som uppdrag att ge service och support till externa och interna kunder i Sverige, Danmark och Norge. I rollen kommer du att ha kontaktytor inom hela organisationen och ditt mål är att säkerställa en hög leveranssäkerhet genom bevakning och optimering av order, leveranser och fakturering. Arbetet omfattar även andra administrativa uppgifter, såsom avvikelsehantering, returhantering, reklamationer, krediteringar och att registrera masterdata. 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid som förväntas starta omgående och pågå till den siste augusti 2019.
Du kommer att vara placerad i centrala Malmö med goda pendlingsmöjligheter.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har erfarenhet från kundservicearbete. För att lyckas i rollen behöver du snabbt kunna sätta dig in i nya saker, har en god systemvana och goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel. Det är även meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Movex/M3.

Som person har du en god kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är stresstålig samt noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Det är viktigt att du har ett lösningsfokuserat tankesätt där du alltid ser till att hitta de bästa lösningarna för kund, kollegor och samarbetspartners. Vidare är du drivande och har en vilja att arbeta med ständiga förbättringar och effektivisering i arbetsprocesserna. 

Alla lediga jobb