TNG

Norsktalande kundtjänst till bokningsföretag

Vi söker dig som vill bli en del av teamet till Cabonlines norska kundtjänst i en kundnära roll! Sök här!

Uppdragsgivare Cabonline Customer Service AB
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2019-02-13
Friskvård Friskvård
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Maria Olofsson
Ålder har inget med kompetens att göra. Så vi frågar inte efter den!
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Maria Olofsson

0704851214

Vi söker dig som vill bli en del av teamet till Cabonlines norska kundtjänst i en kundnära roll! Sök här!

Kundtjänstjobb utan försäljning – ja det är sant!

Har du ett sinne för service och vill utvecklas i en administrativ roll? Vi på TNG letar dig för en roll till Cabonlines kundtjänst. Har du intresse för service och kunder kan denna koordinerande roll vara perfekt för dig. Om dessutom är norsktalande och utvecklingsmöjligheter och ansvar är något som passar dig så missa inte chansen, skicka in din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Cabonlines kundtjänst är nu på jakt efter nya drivna medarbetare inom deras trafikledning av taxitjänst. Kundtjänstmedarbetare inom trafikledning innebär att du fungerar som stöd till förarna och hantera taxibeställningar, med fokus på den norska marknaden.

Som norsktalande kundtjänst inom trafikledning har du en dynamisk och omväxlande roll då du får hantera Cabonlines kundkontakt samt över tid bygga upp relationer med olika kontaktpersoner. Du kommer vara del av ett stöttande team med närvarande och aktivt coachande chefer. Tillsammans kommer ni se till att Cabonlines kundtjänst levererar på högsta nivå och samtidigt har en härlig arbetsmiljö. Du kommer även få tydliga utvecklingsmål där fokus ligger på att du ska kunna växa i din yrkesroll och successivt ta mer ansvar. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som medarbetare på Cabonlines kundtjänst kommer du agera som stöd till förarna och hantera taxibeställningar, med fokus på den norska marknaden. Det innebär att:

  • koordinera och koppla ihop taxiförare med kundens behov
  • ta emot inkommande samtal som berör taxibeställningar
  • skapa beställningar i systemet
  • övrig administration kopplad till taxiärenden
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

När du startar på Cabonline kommer du få en gedigen internutbildning för att försäkra att du har alla verktyg du behöver för att kunna utföra arbetet på bästa sätt. Du kommer att bli en del av ett härligt team på ca 10 personer på den norska sidan. 

Arbetstimmarna fördelas mellan medarbetarna för att täcka upp tiderna 07.00-21.00 där du har möjlighet att påverka vilka pass som passar just dig. Tjänsten är på heltid (38,25 h/v) med start enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vidare sitter Cabonline i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

För att passa denna roll ser vi att du har erfarenhet av och trivs med kundservice samt därför har en god förmåga att bemöta olika typer av kunder. Du har gärna telefonvana där du har hanterat större inflöden av samtal och är en fena på administration. Eftersom att du kommer ta emot ärenden på norska så ser vi också att du behärskar språket på flytande nivå. 

Vidare ser vi att du är en naturlig problemlösare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är flexibel som person och trivs med att arbeta samt uppnå mål tillsammans med dina kollegor. Sist men inte minst är du en teamplayer som drivs av att bistå med bästa möjliga service. 

Cabonline Customer Service AB

Cabonline Customer Service AB

Cabonline Group är en av Europas ledande teknik och serviceleverantörer till taxi och transportbranschen. I Sverige, Finland och Norge är ca 3500 åkerier anslutna med tillsammans ca 7000 fordon under olika varumärken, bl.a. TaxiKurir, Taxi 020 / Sverigetaxi, Norgestaxi, TOPCAB, Taxi Skåne och Kovanen. Åkerierna får genom Cabonline Group attraktiva kundavtal, branschledande teknikutveckling och tillgång till stordriftsfördelar och infrastruktur. Gruppen omsätter cirka 5,6 miljarder kronor och utför drygt 60 000 resor per dygn. Cabonline erbjuder flexibla transporttjänster i världsklass. Med ledande teknik förenklar vi processen för åkerier, förare och kunder genom att hjälpa dem att hitta den perfekta matchningen. Vi riktar oss till offentlig sektor, privata företag, åkerier, förare samt kunder och erbjuder utbildade och serviceinriktade förare, administrativt stöd, sömlös teknologi och effektiv förvaltning. Våra effektiva bokningstjänster används av hundratusentals kunder i hela Norden och ger en användarupplevelse utöver det vanliga.

Uppdragsgivare Cabonline Customer Service AB
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2019-02-13
Maria Olofsson
Visste du att du när som helst kan logga in och följa status på dina ansökningar?
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Maria Olofsson

0704851214

Räkna ut avståndet till jobbet


Löfströms Allé 7


map