Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker en serviceorienterad och kundinriktad medarbetare till Memira Eyecenters norska kundtjänstavdelning! Sök idag!
Talar du norska obehindrat och vill jobba i en serviceinriktad och kommunikativ roll? Trivs du en stöttande roll där du får hjälpa kunder? Vill du jobba för ett företag som gör en stor skillnad för kundernas vardag? Memira Eyecenter i Stockholm växer och söker nu en norsktalande medarbetare till sitt kundcenter! Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som anställd hos Memira blir du en del av ett innovativ och värderingsstyrt företag som tror på en positiv förändring. Memira Eyecenter bry sig om sina anställda och erbjuder förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester. Du får möjligheten att jobba med en varierande tjänst och bli en del av ett familjärt team. Likt dig själv jobbar du med kollegor som brinner för att hjälpa kunder.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. I din roll har du nära kontakt med både interna och externa parter som kunder, avdelningar, optiker, kirurger och kliniker i Norge. Du kommer bland annat att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är en tillsvidareanställning på dagtid. I dagsläget är placeringen på Memiras fräscha lokaler i Uppsala men under hösten 2020 flyttas kontoret till Solna, in i nya Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset.
I dagsläget består kundcenterenheten av 17 härliga medarbetare som talar svenska, norska och danska.
VEM ÄR DU?
För den här rollen tror vi att du:
Som person ser vi att du är kommunikativ och lösningsorienterad samt att du tar stort ansvar över ditt arbete. Vidare motiveras du av att jobba självständigt mot uppsatta mål.