TNG

Norsktalande kundtjänst till Memira i Stockholm

Vi söker en serviceorienterad och kundinriktad medarbetare till Memira Eyecenters norska kundtjänstavdelning! Sök idag!

Uppdragsgivare Memira Eyecenter
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2020-03-30
6 v semester 6 v semester
Sjukvårds&shyforsakring Sjukvårds­forsakring
Friskvård Friskvård
Centralt kontor Centralt kontor
Claudia Ullreich
Hos oss går fakta och kompetens före magkänsla, ålder, namn, kön och bakgrund.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Vi söker en serviceorienterad och kundinriktad medarbetare till Memira Eyecenters norska kundtjänstavdelning! Sök idag!

Talar du norska obehindrat och vill jobba i en serviceinriktad och kommunikativ roll? Trivs du en stöttande roll där du får hjälpa kunder? Vill du jobba för ett företag som gör en stor skillnad för kundernas vardag? Memira Eyecenter i Stockholm växer och söker nu en norsktalande medarbetare till sitt kundcenter! Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som anställd hos Memira blir du en del av ett innovativ och värderingsstyrt företag som tror på en positiv förändring. Memira Eyecenter bry sig om sina anställda och erbjuder förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester. Du får möjligheten att jobba med en varierande tjänst och bli en del av ett familjärt team. Likt dig själv jobbar du med kollegor som brinner för att hjälpa kunder.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. I din roll har du nära kontakt med både interna och externa parter som kunder, avdelningar, optiker, kirurger och kliniker i Norge. Du kommer bland annat att:

  • Vara behjälplig mot företagets norsktalande kunder via telefon och mejl
  • Förbereda kunder inför undersökningar, hjälpa dem med besökstider och aktiviteter
  • Hantera kliniska frågor och bedöma rätt åtgärd
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är en tillsvidareanställning på dagtid. I dagsläget är placeringen på Memiras fräscha lokaler i Uppsala men under hösten 2020 flyttas kontoret till Solna, in i nya Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset.

I dagsläget består kundcenterenheten av 17 härliga medarbetare som talar svenska, norska och danska.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

För den här rollen tror vi att du:

  • har flytande kunskaper i norska (kan du dessutom prata svenska är det ett stort plus!)
  • du har jobbat med service av något slag tidigare (gärna över telefon)
  • har studerat minst på gymnasienivå (meriterande med eftergymnasial utbildning)

Som person ser vi att du är kommunikativ och lösningsorienterad samt att du tar stort ansvar över ditt arbete. Vidare motiveras du av att jobba självständigt mot uppsatta mål.

 

Memira Eyecenter

Memira Eyecenter

Memira Eyecenter är en ledande aktör i världen inom ögonlaser och linsbyte och bidrar till en förbättrad vardag för tusentals personer med ökad frihet utan glasögon och linser. Memira expanderar inom ögonvård och ögonhälsa både som privat vård och på uppdrag av landsting. Idag har företaget cirka 50 kliniker i Sverige, Norge och Danmark med ca 220 anställda medarbetare. Företagskulturen kännetecknas av engagemang, utveckling och omsorg. Kliniken i Uppsala var Memira Eyecenters första i Sverige. I Uppsala ligger även det svenska huvudkontoret för hela organisationen med administration och kundservice för Sverige, Norge och Danmark.

Uppdragsgivare Memira Eyecenter
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2020-03-30
Claudia Ullreich
I de första stegen under vår rekrytering är du helt anonym, vi vet inte ålder, namn eller kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Räkna ut avståndet till jobbet


Stationsgatan 20B


map