TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Registrator 50% till Älvstranden i Göteborg

Vill du jobba som Registrator på 50% i ett spännande stadsutvecklingsbolag?

Är du en kvalificerad och nytänkande registrator? Nu söker vi dig som vill jobba 50% hos Älvstranden Utveckling, Göteborgs mest spännande utvecklingsbolag! Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och beräknas pågå till januari 2020, eventuellt längre.

Älvstranden Utveckling är ett kommunalt bolag med uppdrag att förverkliga Vision Älvstaden – Nordens största och mest spännande stadsutvecklings-projekt i modern tid. Älvstaden ska utvecklas till en inkluderande, grön och dynamisk innerstad präglad av mångfald med en stor variation av verksamheter, bostäder, mötesplatser och uttryck.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta i ett attraktivt bolag inom stadsutveckling med en vision att skapa stadsdelar med hållbarhetstänk i fokus. Verksamheten samverkar med andra aktörer inom stadsutveckling, både offentliga och privata, vilket gör informationsflödet komplext och utmanande. Det är här din kompetens inom dokumenthantering kommer in. 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen som registrator kommer du att både utveckla och förvalta bolagets dokumenthantering. Du säkerställer efterlevnad av lagstiftningen för allmänna handlingar. Du hanterar utlämnande av allmän handling och behöver därför ha goda kunskaper om Offentlighets- och sekretesslagen.

Avdelningen Strategisk verksamhetsstyrning består av 13 specialister inom verksamhetsplanering och -uppföljning, styrelsekoordinering, verksamhetsutveckling, IT, upphandling, internkontroll, säkerhet, reception, VD-support, arkiv- och dokumenthantering. Du får ingå i en tight grupp med god stämning och korta beslutsvägar. Här kommer du att trivas!

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har praktisk erfarenhet inom registrering, diarieföring och utlämnande av allmän handling. Du har ett dokumenthanteringsintresse, och är väl förtrogen med de regelverk som finns inom området. Du har god kunskap om vad det innebär att arbeta i offentlig verksamhet. Du har god systemvana och arbetar obehindrat i MS Office.

Dina personliga egenskaper kommer vi att värdera högt. Med tanke på arbetsuppgifternas art söker vi dig som är strukturerad och proaktiv i ditt sätt att arbeta. Du har hög integritet, trivs med ordning och reda och sätter stolthet i din noggrannhet! Eftersom du har många kontaktytor, både internt och externt, behöver du vara serviceinriktad och trivas att samarbeta med andra. 

Alla lediga jobb