TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Säljadministratör till marinföretag i Göteborg

Gillar du mixen av strukturerad administration och sälj? Nu söker vi två säljadministratörer till marinföretag i Göteborg!

För dig som har ett sinne för administration och gillar sälj har vi nu jobbet för dig. Till vår kund som verkar inom marinindustrin söker vi två säljadministratörer. I din framtida roll får du en central funktion med både externa och interna kontakter. Vill du också verka i ett innovativt företag som utvecklar grön teknologi och där du har en möjlighet att utvecklas så är detta tjänsten för dig!

Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som säljadministratör blir du viktigt tillgång för vår kunds företag där du bidrar med att reservdelar finns tillgängliga för deras kunder och interna personal, så som serviceingenjörer och servicekoordinatorer. Du får jobba i en internationell miljö på ett företag som värnar om din personliga och professionella utveckling.

Vidare erbjuds du:

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Övrigt tillkommande uppgifter inom säljadministration.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Göteborg med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk.

Tjänsten är initialt ett bemanningsuppdrag på sex månader där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Efter sex månader kommer det finnas chans till en förlängning. Som konsult hos oss på TNG omfattas du självklart av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag. Tjänsten ska tillsättas snarast och för rätt person finns därefter goda möjligheter till anställning direkt hos vår kund!

VEM ÄR DU?

Vi söker dig har tidigare erfarenhet av säljadministration och orderadministration eller av liknande arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du har en god systemvana och är trygg med att arbeta i Officepaketet samt SAP eller liknande CRM system. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av marinindustrin och om du har en teknisk bakgrund.

Som person är du självständig och är van att driva egna ärenden inom sälj samt administration. Du har ett proaktivt tankesätt och försöker alltid jobba förebyggande emot kunders behov. Då du i din framtida roll har en central roll så ser vi att du har en god samarbetsförmåga.

Alla lediga jobb