TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Supporttekniker till Atea i Stockholm

Trivs du att jobba med IT, service, att lösa problem och jobba i en självständig roll? Sök rollen som supporttekniker hos Atea!

I Ateas helpdesk möter du 2nd line-ärenden i en dynamisk miljö där du har driftansvar och supporterar den interna organisationen på huvudkontoret i Stockholm och ett 40-tal andra kontor i Sverige. Trivs du med att lösa problem och är duktig inom nätverk? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här erbjuds du en roll där du får hantera dina egna ärenden och självständigt supporterar den interna organisationen inom IT. Du kommer ha en central roll i organisationen med många kontaktytor. 

Centralt kontor
Centralt kontor
Karriärs&shymöjligheter
Karriärs­möjligheter
Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som supporttekniker inom 2nd line hos Atea kommer du:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten förväntas starta enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt. Du kommer att jobba på plats på Ateas huvudkontor i Kista i Stockholm och du kommer att bli en del av ett härligt team. Detta är ett konsultuppdrag via TNG med goda möjligheter till överrekrytering till vår kund. 

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen som supporttekniker i 2nd line tror vi att du har några års erfarenhet inom IT, kanske från en helpdesk eller övrig supportfunktion. Du har god kännedom om att arbeta i Windows Server, Office 365 admin och nätverk. Meriterande om du har databaskunskap och tidigare jobbat i SharPoint Online. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska i tal såväl som skrift.

Som person är du strukturerad samt pedagogisk för att effektivt kunna supportera den interna organisationen. Vidare tror vi att du trivs med att driva projekt och är självständig samt drivs av samarbete och bra service. 

 

 

Alla lediga jobb