TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Supporttekniker till TNG i Stockholm

Tycker du att ett jobb som supporttekniker vore något för dig? Jobba med IT hos någon av våra innovativa kunder i Stockholm!

Vi har jobbet för dig oavsett vart i karriären du befinner dig! Är du i början av din karriär och är nyfiken på arbete inom IT-drift och helpdesk kan vi erbjuda dig varierande tjänster inom 1st line support. Har du istället erfarenhet inom området och är redo för nästa utmaning har vi tjänster inom 2nd line support och som onsite-tekniker. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi har en stor bredd av kunder i Stockholms området. Några av de senaste kunderna vi har arbetat med är bland annat internationella, framtidsorienterade kunder där du kan få chansen att i en bred roll inom IT utveckla din kompetens, system och teknikförmågor och arbeta med viktiga uppdrag. Som konsult hos oss arbetar du tryggt med kollektivavtal och får ta del av förmåner som försäkringar och friskvårdsbidrag.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling
Friskvård
Friskvård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som konsult via oss får du möjligheten att prova på olika företag och roller inom IT-support. Med uppgifter som varierar beroende på uppdrag och kund får du möjligheten att samla på dig mycket erfarenhet på kort tid och hitta din grej. Exempel på arbetsuppgifter som uppdrag kan innebära är:

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Våra kunder har varierande önskemål och behov, därför kan uppdragens längd och omfattning skiljas åt. Vi erbjuder uppdrag på både heltid och deltid – och matchar dig mot rätt uppdrag utifrån den omfattningen Du önskar. Du kan antingen bli anställd som konsult hos TNG eller bli direkt rekryterad till kund.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med stort IT-intresse som gillar variation. Du har studerat IT eller har erfarenhet inom området. Vi ser att du gillar problemlösning och utbyter gärna kunskaper och erfarenheter med såväl kunder, kollegor som leverantörer. Då arbetsuppgifterna innebär mycket kontaktytor och support är det viktigt att du talar och skriver svenska obehindrat. I rollen som helpdeskmedarbetare motiveras du av att ge god service samtidigt som du värdesätter dina kunders integritet och håller god sekretess då du i ditt arbete kan möta känsliga uppgifter. I rollen får du även kreativt utrymme att självständigt lösa IT-relaterade problem vilket gör att vi tror att du är noggrann och pålitlig.

Alla lediga jobb