TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Uppdrag inom Servicedesk IT till Göteborg

Vill du kombinera en social roll med IT? Vi på TNG söker dig som omgående vill jobba med service och IT i centrala Göteborg.

Till vår kund inom eventbranschen i centrala Göteborg söker vi nu dig som vill jobba i deras servicedesk. I rollen kommer du få arbeta inom alla tänkbara områden inom IT och agera support till alla avdelningar på företaget. Är du tillgänglig för omgående start? Har du tidigare erfarenhet av service och har ett intresse för IT?
Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en möjlighet att få arbeta och växa i din professionella roll inom IT support, samtidigt som du får chansen att arbeta på ett spännande företag i konstant utveckling. Start för uppdraget sker omgående och löper för rätt person minst sex månader. Som medarbetare inom IT support hos vår kund får du en bred och utvecklande roll med många kontaktytor och erfarenhet för framtiden.

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din framtida roll som servicedesk medarbetare har du följande arbetsuppgifter:

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

I rollen som servicedesk medarbetare kommer du vara anställd som konsult via oss på TNG och arbeta ute hos vår kund med placering i centrala Göteborg. Du får bekväma arbetstider som är måndag till fredag 8:00-17:00. Din framtida arbetsplats har kollektivtrafiken precis utanför dörren och för dig som tar bilen finns goda parkeringsmöjligheter.

För oss på TNG är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du tidigare har studerat IT på gymnasienivå eller motsvarande. Du brinner för service och drivs av att hjälpa andra och tycker det är roligt att lösa deras tekniska problem. Du är bra på att samarbeta men får också saker gjorda på egen hand.

Vidare tror vi att du gillar variation och att utvecklas eftersom det är en naturlig del servicedesk. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och att du behärskar både svenska samt engelska i tal och skrift.

Alla lediga jobb