TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

VD-assistent till ActiWay i centrala Stockholm

ActiWay söker nu en VD-assistent med intresse för administration och projektledning till deras kontor i centrala Stockholm!

Skulle du lockas av en spännande och omväxlande roll hos en av Sveriges ledande företag inom hälsoförmåner och friskvårdshantering? Lockas du av en självständig roll med fokus på administration, projektledning och produktutveckling? ActiWay söker nu en VD-assistent till kontoret i centrala Stockholm. Tjänsten är en spännande roll hos ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital tjänst för hantering av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner. Sök tjänsten redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer att bli en del av ett positivt gäng i ett innovativt och snabbväxande företag där beslutsvägarna är korta och där stämningen präglas av samarbete och familjär stämning. Vi erbjuder dig en spännande och omväxlande roll med fokus på administrativt stöd till VD. Här finns en spännande möjlighet att få arbeta med projektledning och produktutveckling samt tillsammans med övriga i företaget fortsätta stärka ActiWays position på marknaden. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas vidare inom företaget. 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som VD-assistent kommer du att arbeta i nära samarbete med VD i alla pågående projekt samt supportera och administrera brett inom en mängd olika arbetsuppgifter.

Dina arbetsuppgifter kommer innebära att:

 

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I denna roll arbetar du nära VD och blir en del av ett företag i ständig tillväxt som idag består av ett härligt gäng på 20 medarbetare. Tjänsten är på heltid med önskad start så snart som möjligt enligt överenskommelse. Inledningsvis kommer du de 3 första månaderna vara anställd som konsult hos TNG, för rätt person finns det därefter mycket goda möjligheter att bli rekryterad för en fast tjänst hos ActiWay. Du arbetar kontorstider må-fr 08.00-17.00 med möjlighet till flextid. Tjänsten är placerad i fräscha lokaler nära Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll med gärna med fokus på administration, projektledning eller liknande arbete. Viktigt är dock att du har ett starkt servicefokus samt motivation och viljan att självständigt driva projekt. Som person är det av stor vikt att du är social och kommunikativ, då rollen innefattar många kontaktytor, både internt och externt. För att parallellt kunna hantera flera projekt och arbetsuppgifter samtidigt, är det också viktigt att du är strukturerad och kan prioritera och planera ditt arbete väl. Högskoleutbildning eller motsvarande är meriterande för rollen, men det är inget krav. Ett krav är dock att du har systemvana och god erfarenhet av Office paketet. Ett krav för rollen är också att du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper även i engelska. Utöver detta är det ett plus om du är intresserad av hälsa, friskvård eller sport av något slag. Det viktigaste för att du ska trivas i rollen är dock att du har drivet och viljan att lära dig och är redo att följa med på ActiWays fortsatta tillväxtresa. I den här rekryteringen lägger vi därför även stor vikt vid din personliga lämplighet.

Alla lediga jobb