TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Teknisk support till UNOX Scandinavia i Stockholm

Här finns ett utvecklande jobb inom teknik och support på ett internationellt bolag med stora möjligheter. Sök rollen hos UNOX!

Till marknadsledande UNOX söker vi nu en Teknisk Support som vill ge utmärkt kundtjänst och utvecklas inom ett område med stort eget ansvar. Uppskattar du att hjälpa kunder och har du en bakgrund inom elektronik, teleteknik eller ett generellt intresse för teknik? Gillar du att förstå hur saker fungerar, att "meka" och sätta ihop dem igen? Då kan det här vara din nästa möjlighet!

Du kommer att få en bred och varierad roll med mycket kundkontakt, där du själv styr över ditt schema och dina arbetsuppgifter. Samtidigt får du utmärkta möjligheter att växa och utvecklas hos världens största tillverkare av professionella ugnar: kombiugnar, bageriugnar och ugnar för bake-off.

Vi ser fram emot din ansökan snarast då vi arbetar med löpande urval.

Ditt anställningserbjudande

UNOX söker en person som vill arbeta i en stimulerande och internationell miljö. Företaget är framgångsrikt och erbjuder en fantastisk plattform för att utveckla sin karriär, antingen på hemmaplan eller internationellt.

Den som anställs kommer att få den bästa starten med omfattande produktutbildning, och företaget stöder fortsatt personlig och professionell utveckling. Dessutom ingår inspirerande resor till UNOX huvudkontor i Padova, nära Venedig, för möten och kompetensutveckling.

Några av dina förmåner

Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats
Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter
Flextid
Flextid
Extra semesterdagar
Extra semesterdagar

Dina arbetsuppgifter

Som Teknisk Support på UNOX kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:

Tjänsten kräver B-körkort

Värt att veta

Som teknisk support på den svenska marknaden har du löpande kontakt med och besöker UNOX kunder verksamma inom restauranger, storkök, bagerier och dagligvaruhandel. Du ingår i ett det svenska teamet och utgår från UNOX svenska huvudkontor i Kista Bright, Stockholm. Du kommer att ha mycket kontakt med både UNOX huvudkontor i Italien och med din tekniska chef i UK.

Våra förväntningar

För att trivas i rollen är du en person som motiveras av eget ansvar, teknisk problemlösning och utmaningar. Du är strukturerad och ansvarsfull som person och har lätt för att ta till dig teknisk information. Samtidigt uppskattar du kundkontakten och har en förmåga att lyssna in och förstå kundens behov. Att du kan planera dina dagar självständigt och prioritera bland dina arbetsuppgifter bidrar till ditt engagemang i arbetet och viljan att leverera högkvalitativ service både internt och externt.

Du har kanske en gymnasieexamen inom el eller teknik, och har du jobbat inom servicebranschen är det meriterande men inte ett krav. För att snabbt komma in i jobbet tror vi att dock att du har ett genuint tekniskt intresse och gillar att hjälpa människor. Du behärskar god svenska och även engelska i tal och skrift då det är ett koncernspråk.


 

Alla lediga jobb