Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Självgående löneadministratör med HR-erfarenhet sökes för deltidsuppdrag i Göteborg.
Är du trygg i löneprocessen och gillar att arbeta självständigt? I den här rollen ansvarar du för lönehanteringen i Hogia Lön och samtidigt bidra med din HR-kompetens. Uppdraget passar dig som gillar struktur, tar egna initiativ och vill arbeta några timmar i veckan. Utöver löneadministrationen kommer du även att hantera enklare HR-ärenden.
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer du bland annat att:
Värt att veta
Det här är ett uppdrag på timmar som utförs på plats hos företaget i Göteborg, en dag i veckan eller enligt överenskommelse. Uppdraget förväntas starta under vecka 33 eller 34 och pågå i sex månader, med möjlighet till förlängning. Företaget har cirka 30 medarbetare, varav några är baserade utanför Sverige. Du arbetar i lönesystemet Hogia Lön och stöttar i både löne- och HR-administrativa uppgifter.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har erfarenhet av löneadministration och trivs med att arbeta självständigt. Du är noggrann, strukturerad och trygg i löneprocessen. Har du arbetat i Hogia Lön är det meriterande, likaså om du har hanterat HR-frågor eller lön för danska medarbetare.