Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Sök jobbet som Kundtjänstmedarbetare hos internationellt företag i Göteborg – arbeta med kundservice och orderhantering!
Som dansktalande Kundtjänstmedarbetare hos vår kund - ett internationellt företag i Göteborg - får du en viktig roll där kundservice och orderhantering står i fokus. Här kliver du in i ett globalt sammanhang med tydliga processer, engagerade kollegor och god stämning, samtidigt som du gör skillnad varje dag i kontakten med kunder på den danska marknaden. I den här rollen erbjuds du trygghet, struktur och möjlighet till både personlig och yrkesmässig utveckling i en framtidsbransch där hållbarhet och kvalitet står högt på agendan.
Ditt anställningserbjudande
Vill du ha trygghet, tydlighet och internationell puls i en och samma roll? Då är detta jobbet för dig. Här kliver du in i en framtidsbransch där hållbarhet och innovation driver utvecklingen – och där du som medarbetare verkligen gör skillnad. Du får:
Här får du både vardagsglädje och karriärmöjligheter – i en roll som verkligen uppskattas internt såväl som av kunderna.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
Värt att veta
Du blir en del av ett nordiskt kundserviceteam med placering på kontoret i Göteborg. Tjänsten är på heltid med ordinarie kontorstider och inleds eventuellt som ett kortare konsultuppdrag men övergår sedan i en fast tjänst hos vår kund. Kontoret ligger i moderna lokaler med goda kommunikationsmöjligheter.
Våra förväntningar
Vi söker dig som talar och förstår danska obehindrat och som trivs i en serviceinriktad roll med mycket kundkontakt. Du har erfarenhet av orderadministration, kundtjänst eller liknande uppgifter, gärna från ett internationellt bolag. God datorvana och erfarenhet av affärssystem, gärna SAP, är meriterande. Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ. Vi tror att du gillar att ha koll på detaljer och samarbeta med andra.