Publicerat Sista ansökningsdag 2025-11-05
Kundtjänstmedarbetare till Skydda i Ulricehamn. Driv kundservice, prissättning och försäljningsanalys i e-handelsmiljö.
Vill du kombinera kundservice med prissättning och försäljningsanalys i en e-handelsmiljö där du både får påverka och utvecklas? Hos Skydda får du en vardag med tydliga mål, coachning och ett varmt team som uppskattar när du tar initiativ. Du bygger relationer med kunder, vässar prisfilerna och följer upp utfallet och ser direkt hur ditt arbete gör skillnad. Vi erbjuder hybridarbete, flexibla arbetstider och schyssta villkor och du får frihet att förbättra arbetssätt, arbeta datadrivet i Excel och ta nästa steg inom kundtjänst och analys.
Ditt anställningserbjudande
Här får du kombinera kundservice med smart analys och göra verklig skillnad. Rollen är ett vikariat på 13 månader med möjlighet till förlängning och du blir en del av ett varmt, värderingsstyrt team där ni hjälps åt, har korta beslutsvägar och tydliga mål.
I vardagen varvar du kunddialog, orderflöden och e-handelssupport med prissättning och försäljningsuppföljning. Perfekt för dig som gillar att få kombinera relationen med andra människor samtidigt som du får använda din analytiska och ekonomiska förmåga. Du har möjlighet att arbeta hybridt och har som stöd ett stabilt, sammansvetsat team och en coachande chef som ger riktning och spelrum. Dessutom har du tryggheten i Ahlsell-koncernen och blir tillsammans med Skyddas övriga medarbetare, leverantörer och kunder en del av att skapa trygga arbetsplatser för arbetare runt om i Sverige.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
Värt att veta
Rollen är ett vikariat på 13 månader och placerad på Skyddas kontor i Ulricehamn. Du ingår i ett sammansvetsat Business Support-team som samarbetar tätt med sälj och e-handel. Beslutsvägarna korta och idéer testas snabbt. Vardagen är varierad med både kunddialog och analys, och du har tillgång till moderna system och tydliga arbetssätt som gör det enkelt att leverera kvalitet. Här får du ett sammanhang där man hjälper varandra, firar framsteg och där din förmåga att kombinera service och siffror verkligen kommer till sin rätt.
Våra förväntningar
För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet från kundtjänst/administration i en säljdriven miljö och trivs i en roll där service och struktur går hand i hand. Du är trygg i Excel och van vid att analyser/rapporter på medel–svår nivå. Du har god systemförståelse och lär dig snabbt nya affärs- och CRM-system. Svenska behärskar du flytande och engelska på god nivå. Du beskriver troligen dig själv som självgående, nyfiken och initiativtagande, samtidigt som du är noggrann, effektiv och kommunikativ. Gillar du att växla mellan kunddialog, orderflöden, prissättning och att dra slutsatser ur siffror kommer du trivas – särskilt i ett lag som bygger upp kundtjänstfunktionen under en spännande förändringsresa. Branschkännedom inom arbetsmiljö/skydd är meriterande och har du en ekonomisk utbildning ser vi även det som en fördel, men inte ett krav.
Skydda grundades 1994 och är en nordisk specialist inom personlig skyddsutrustning och arbetsplatssäkerhet med syftet att skydda människor på jobbet genom rådgivning, utbildning och rätt produkter. Sedan 1 juli 2025 ingår Skydda i Ahlsell-koncernen och verksamheten omfattar Sverige, Norge och Finland. Den nordiska verksamheten omsätter cirka 550 MSEK och har totalt 56 medarbetare
Avstånd till arbetsplatsen
Vistaforsvägen 3. Öppna Google Maps för att räkna ut resvägen till din framtida arbetsplats.
Karriärtips från Catinka Andersson – din rekryterare
Jag tycker att du ska söka jobbet eftersom:
Frågor om jobbet? Hör av dig till mig Catinka Andersson