Publicerat Sista ansökningsdag 2025-12-17
Hos Intersurgical i Kista väntar en viktig roll för dig som är noggrann, serviceinriktad och har erfarenhet av kundsupport.
Älskar du kundservice? Är du även en fena på administration, inköp och orderhantering? Perfekt! Då kan detta vara din nästa arbetsgivare! Intersurgical AB letar nu efter deras nya kollega inom kundtjänst. Här får du möjlighet att arbeta i ett företag som jobbar med en så viktig uppgift som att förse bland annat anestesi- och intensivvården med produkter inom andningsvård. Ta chansen att få jobba i ett team som gör skillnad - varje dag!
Ditt anställningserbjudande
Hos Intersurgical möts du av ett stabilt och välorganiserat företag där samarbete och tillit är centrala värden. Du blir en del av ett team som jobbar nära varandra, där det finns både erfarenhet och vilja att hjälpa till. Rollen präglas av eget ansvar och en tydlig plats i helheten – här vet du vad du ska göra och varför det är viktigt. Ledarskapet är tillgängligt och stöttande, och vardagen genomsyras av en prestigelös och lösningsfokuserad attityd.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
I rollen ingår bland annat att:
Förutom ovan uppgifter har du även ett kontorsansvar som bland annat innefattar inköp av frukt, kaffe och förbrukningsvaror till kontoret samt inköp av produkter som fyller det interna lagret på kontoret. I din roll assisterar du vid organisering och bokning av resor, konferenser, event o.d.
Värt att veta
Intersurgical Ab är ett dotterbolag till Intersurgical Ltd och är således en del av en global organisation. Intersurgical AB består av ett skandinaviskt team med 8 medarbetare i Sverige, 4 i Danmark och 3 i Norge. Dessa kollegor kommer du har kontakt med varje vecka varför vi ser att du inte är främmande för att prata med både norrmän och danskar.
Våra förväntningar
För att lyckas i rollen har du några års erfarenhet av kundservice och orderhantering, gärna i en miljö med höga krav på noggrannhet och struktur. Du är van att arbeta självständigt, men trivs också i nära samarbete med andra. Med god analytisk förmåga och ett sinne för detaljer hanterar du siffror, avtal och flöden på ett tryggt sätt. Du har erfarenhet av affärssystem, gärna Monitor eller Dynamics 365, och arbetar utan hinder i Excel. Vidare är du duktig på att kommunicera i både tal och skrift. Din svenska är flytande och din engelska är god. Du som söker är lösningsfokuserad, ansvarstagande och nyfiken på att förstå affären bakom siffrorna. Har du arbetat med enklare ekonomiska uppgifter är detta starkt meriterande.
Intersurgical är en global designer, tillverkare och leverantör av ett brett utbud av medicinska produkter för andningsvård. Vi tillhandahåller flexibla patientlösningar inom luftvägshantering, anestesi, intensivvård samt oxygen och aerosolterapi för användning pre-hospitalt, på sjukhus och inom hemsjukvård.
Visste du att Intersurgical AB...
grundades 1982 och tack vare att vi har utveckling, produktion och service i egen regi kan vi behålla en mycket hög standard och kontroll genom hela processen från produktutveckling, tillverkning, försäljning och kundservice.
Avstånd till arbetsplatsen
Kistagången 20 B. Öppna Google Maps för att räkna ut resvägen till din framtida arbetsplats.
Karriärtips från Malin Mitzén – din rekryterare
Jag tycker att du ska söka jobbet eftersom:
• Du vill ha en viktig roll där din insats gör skillnad varje dag.
• Du trivs i ett mindre bolag med stort ansvar och högt förtroende.
• Du gillar att vara den som har koll – på kunder, detaljer och flöden.
Frågor om jobbet? Hör av dig till mig Malin Mitzén