TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Sales and Customer Support till String Furniture

Var med på vår tillväxtresa och bidra till att utveckla och effektivisera vårt samarbete med kunder, världen över!

Har du erfarenhet av att arbeta via telefon och mejl med orderhantering, kundsupport, reklamationshantering och administration, i ett eller flera affärssystem? Gillar du att arbeta med problemlösning med kunden i fokus i en snabbfotad miljö? Här är möjligheten för dig!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

String Furniture är ett ledande skandinaviskt designföretag främst känt för det flexibla och funktionella hyllsystemet String®. Vi har en stark internationell tillväxt och tydlig entreprenörsanda. Tillsammans verkar vi proaktivt för att kontinuerligt utveckla och effektivisera vårt samarbete med kunder och representanter.

Vi vill främja en kultur som är familjär och som karakteriseras av gemenskap. Vi vill skapa en vi-känsla där flexibilitet är centralt och där vi hjälps åt för att uppnå resultat. 

Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Livspussel
Livspussel
Betald parkering
Betald parkering

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudskapliga arbetsuppgifter kommer att vara att hantera: 

 

Rollen innebär även att till viss del ansvara för:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att ingå i vårt sales team som består av två andra kollegor och en Team leader, som även kommer vara din närmsta chef.  Du kommer arbeta på vårt ljusa och trivsamma kontor i Limhamn där det finns totalt 29 medarbetare. Rollen innebär många externa kontaktytor men även interna så som med inköp och lager. 

VEM ÄR DU?

Du har gymnasieutbildning samt tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du bör vara van vid att använda telefon och mejl som redskap i en roll där du ansvarat för order, reklamation, kundsupport och reklamations- och fakturahantering mm. Då du kommer arbeta i flera affärssystem, bland annat Microsoft Dynamics NAV, krävs det att du är van att verka i och använda affärssystem i din yrkesroll. Du behöver även kunna hantera Microsoft Office-paketet. Då du i din roll kommer använda både svenska och engelska i din kommunikation utåt, krävs det att du har mycket goda kunskaper i både tal och skrift i dessa språk. Har du goda språkkunskaper i andra språk så som danska, tyska eller franska är detta meriterande. 

Hos oss är det viktigt att man har teamet och verksamhetens mål i fokus, därmed ser vi att du har en genuin förmåga att samarbeta med andra och att du håller en hög servicenivå internt likväl som externt. Då rollen innebär att du har flera olika ansvarsområden krävs det att du har ett systematiskt arbetssätt, är stresstålig och självständig. Du kommer stundtals arbeta med mer komplexa arbetsuppgifter, vilket även ställer krav på din problemlösningsförmåga och informationsbearbetning.

Alla lediga jobb