Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker en serviceinriktad och kundorienterad medarbetare till Memira Eyecenters norska kundtjänstavdelning!
Talar du norska obehindrat och vill jobba i en kommunikativ roll? Har du ett starkt driv för service och trivs du i en stöttande tjänst? Vill du jobba för ett företag som gör en stor skillnad för kundernas vardag? Memira Eyecenter i Stockholm växer och söker nu två norsktalande medarbetare till sitt kundcenter! Sök denna inspirerande roll idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du blir en del av ett innovativ och värderingsstyrt företag som tror på en positiv förändring. Memira Eyecenter är måna om sina anställda och erbjuder exklusiva förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester. Som medarbetare får du möjlighet att jobba med en varierande tjänst och bli en del av ett familjärt team. Du jobbar med kollegor som likt du själv brinner för att hjälpa kunder.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. I din roll har du nära kontakt med både interna och externa parter som kunder, avdelningar, optiker, kirurger och kliniker i Norge. Du kommer bland annat att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är en tillsvidareanställning på dagtid. I dagsläget är placeringen på Memiras fräscha lokaler i Uppsala men under hösten 2020 flyttas kontoret till Solna, in i nya Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset.
Kundcenterenheten består idag av 17 härliga medarbetare som talar svenska, norska och danska.
VEM ÄR DU?
För den här rollen tror vi att du:
Som person ser vi att du är kommunikativ och lösningsorienterad samt att du tar stort ansvar över ditt arbete. Vidare motiveras du av att jobba självständigt mot uppsatta mål.