Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker en serviceinriktad medarbetare inom kundtjänst till Optibelt i Malmö. Bli del av ett tekniskt och internationellt bolag!
Har du erfarenhet av kundservice via telefon och vill jobba på ett globalt bolag? Optibelt Skandinaviska AB i Malmö söker nu en medarbetare till sin skandinaviska kundtjänst. Du blir del av ett samarbetsinriktat team som alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Trivs du i en självständig roll inom kundtjänst där du har en nära relation till dina kunder och uppskattar internt samarbete är detta rollen för dig. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som kundtjänstmedarbetare på Optibelt Skandinaviska AB i Malmö får du jobba i en liten arbetsgrupp med mycket teamkänsla. Här ges du möjlighet att arbeta med erfarna och stöttande kollegor. Samtidigt som du har ett tydligt eget ansvarsområde, kunderna på den svenska marknaden. Våra kunder finns inom en bredd av branscher så som automotive, tillverkande industri och gruvnäringen.
Du blir del av ett stabilt internationellt bolag med sitt huvudkontor i Tyskland. Vi samarbetar dagligen med våra tyska kollegor. Optibelt tillverkar och säljer produkter inom remtransmission exempelvis kilremmar och kuggremmar. Vi jobbar med produkter av hög kvalitet och befinner oss i framkant inom vår bransch. Självklart får du en gedigen introduktionsutbildning kring företaget, produkterna och branschen.
Vi är ett bolag som är måna om våra anställda. Vi erbjuder därför generösa personalförmåner bland annat friskvårdsbidrag, hälsokontroller, kollektivavtal, privat sjukvårdsförsäkring och sociala arrangemang.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Vi är 10 personer på Optibelt Skandinaviska varav 3 som arbetar inom kundtjänst i Malmö. Din närmaste chef är Office Manager.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice via telefon och gillar att ha nära kontakt med dina kunder. Du kommer att arbeta främst med kunder inom Sverige, men har också internationella kontakter. Därför är goda kunskaper i svenska och engelska ett krav för tjänsten. Har du därtill kunskaper i tyska är det meriterande. Du har goda kunskaper i Office-paketet och en god vana att arbeta i system.
Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö med variation i uppgifter och du har en god förmåga att prioritera i ditt arbete. Då rollen innefattar många interna och externa kontakter söker vi dig med en förmåga att skapa goda relationer till andra. Du tar ansvar för att leverera inom ditt område och hjälper gärna andra vid behov. Genom ditt serviceinriktade och lösningsorienterade sätt strävar du alltid efter nöjda kunder.