TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

1st Line Support till Cab Healthcare i Göteborg

Nu söker vi en medarbetare till vår 1st Line Support / Helpdesk som ska hjälpa våra företagskunder att lösa supportärenden

CAB Healthcare är ett expansivt produktbolag som precis flyttat till nya moderna lokaler i centrala Göteborg. Nu söker vi dig med en positiv attityd med starkt kundfokus som har ett tekniskt intresse. Har du erfarenhet av kundsupport eller kundtjänst och tycker om att hjälpa kunder? Då kan du vara rätt person för oss! Du kommer till ett företag med en entreprenörsanda och medarbetare med ett stort engagemang.

Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Du kommer vara en del i företagets fortsatta tillväxtresa och får möjligheten att vara med att utveckla supportfunktionen. Här arbetar du dagtid, måndag till fredag och erbjuds möjligheten att jobba hemifrån på deltid. CAB Healthcare AB har ett starkt kund- och medarbetarfokus där du får möjlighet att ta ett stort eget ansvar och att utvecklas i din yrkesroll.

CAB Healthcare erbjuder produkterna Kuralink som är en bokning- och kommunikationsplattform och SGX, ett journalsystem inom privat hälso- och sjukvård. Du är ansvarig för SGX Support men ingår i en supportgrupp där det finns andra med kunskap i journalsystemet också. I din roll som supportmedarbetare får du möjligheten att vara med att vidareutveckla produkten för att den ska bli så bra som möjligt för våra kunder.

Centralt kontor
Centralt kontor
Jobba hemma
Jobba hemma
Friskvård
Friskvård
Sjukvårds&shyförsäkring
Sjukvårds­försäkring

Dina arbetsuppgifter

Som medarbetare i supportteamet ansvarar du att lösa supportärenden för företagets kunder som främst består i användarsupport för SGX:

Värt att veta

Du arbetar tillsammans med dina kollegor på supporten och har en tät dialog med utvecklarna. Du rapporterar till utvecklingschefen.

Våra förväntningar

Vi söker dig med erfarenhet av en kundnära roll och som arbetat med kundsupport eller kundtjänst. Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter så är det meriterande. Du är van att hantera olika typer av människor och behåller lugnet när det krävs. För att du ska vara rätt för rollen ser vi att du har en god datorvana då du kommer att arbeta i flera system samtidigt för att vägleda våra kunder. 

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar på ett lugnt och metodiskt sätt. Vidare är du serviceorienterad, positiv och hjälpsam. Du trivs i en utåtriktad roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor. 

Alla lediga jobb