TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

2nd line supporttekniker till vår kund i Stockholm

Serviceinriktad och positiv supporttekniker med intresse för miljö och förnybar energi till Nilars tekniska helpdesk i Stockholm!

Nilar är ett innovativt företag som utvecklar och tillverkar miljövänliga och säkra hydridbatterier. Till deras tekniska support behöver de nu förstärka teamet med en supporttekniker på 2nd line som vill bidra med sin kompetens och serviceförmåga. Låter detta som någonting för dig vill vi gärna ta del av din ansökan redan idag!

Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Ditt anställningserbjudande

Som konsult på TNG kommer du att:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".

Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på arbetsplatser med spännande teknik.

Vi specialiserar oss på fördomsfri rekrytering och konsultuthyrning och tror verkligen på vad vi gör. Hos oss är det din tekniska kunskap, motivation och potential som spelar roll – och inte din ålder, kön, bakgrund, namn eller utseende.

Rent praktiskt innebär konsultjobbet att du är anställd av oss, men har din arbetsplats hos någon av våra kunder. Självklart är du del av gemenskapen på företaget och har en arbetsledare som hjälper dig på plats samt en konsultchef från TNG som stöttar på distans.

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Supporttekniker inom supportteamet på Nilar kommer du främst arbeta med:

Värt att veta

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader där det finns goda chanser till förlängning. Du kommer arbeta heltid med start enligt överenskommelse. På kontoret i Täby norr om Stockholm kommer du att tillhöra ett team på fyra personer som arbetar kundnära med teknisk support.

Du kommer att få en introduktion av Nilars produkter såväl som tekniska funktioner, samt utbildning inom CRM-systemet Lime och affärssystemet Monitor. Under den första tiden är det förväntat att du är på plats på kontoret i Täby, men senare finns möjlighet att jobba på distans.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen ser vi att du är en serviceinriktad person som har erfarenhet av att arbeta med teknisk support tidigare. Vi ser även att du har goda kunskaper i både svenska och engelska.

Vi värdesätter högt ditt intresse för teknik, miljö och/eller energilösningar. Som person är du kommunikativ och bekväm att bemöta kunder via mejl och telefon. Du är strukturerad i ditt arbetssätt då du jobbar mot att driva ärenden i mål.

Eftersom du arbetar nära teamet behöver du gilla att samarbeta och bidra med positiv energi på jobbet. Förutom detta ser vi också gärna att du har en stor vilja att lära dig och utvecklas med Nilar!

Alla lediga jobb