TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Administrativ Assistent sökes till Lidl!

Nu söker vi en Administrativ Assistent till Lidl i Stockholm

Administrativ Assistent till lager och butik!

Är du en noggrann och strukturerad person som kan Excel och ser till att alltid leverera bra service? Sök tjänsten som administrativ assistent till Lidl i Rosersberg.

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Som administrativ konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad.

Hos oss är du viktig. Vi vet att du jobbar bättre med en trygg anställning; kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Flextid
Flextid
Distansarbete
Distansarbete
Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats

Dina arbetsuppgifter

Som administrativ assistent är du den viktiga länken mellan regionens Lidlbutiker och berörda avdelningar på centrallagret. Tillsammans med dina kollegor administrerar och förmedlar du ekonomisk information till och från olika avdelningar inom vår organisation.

Du har daglig kontakt med våra butiker för att assistera dem i deras administrativa arbete samt bearbetar och analyserar butikernas inventeringar och andra kostnadsposter. Du kommer även att ansvara för att stämma av priser, sortera prisskyltar och skicka ut post till butikerna.

Ditt arbete kommer även att bestå i att vara behjälplig när det gäller controlling och rapportering som inkommer via telefon, mail eller på plats. Detta arbete utförs i nära samarbete med de olika avdelningarna på vårt huvudkontor.

Värt att veta

Du kommer att bli en del av ett team som består utav gruppchef och 5 assistenter. Möjlighet att arbeta hemifrån 2-3 dagar i veckan eller mer finns efter att introduktion skett på plats. 

Du kommer arbeta som konsult via oss på TNG där uppdraget startar omgående och är en heltidstjänst fram till årsskiftet. Här erbjuds flexibla arbetstider. 

Våra förväntningar

Vi ser gärna att du har en avslutad gymnasieutbildning (eller eftergymnasial utbildning) med inriktning på
ekonomi/administration/statistik eller IT. 

Att jobba som administrativ assistent ställer höga krav på administrativförmåga och servicekänsla. Du är noggrann, har ett strukturerat arbetssätt samt har lätt för att lära dig nya system och verktyg. Du har ett intresse i att analysera olika typer av frågeställningar och lösa problem. Vidare är du driven i ditt arbetssätt och har viljan att förstå hur olika system och processer hänger ihop i ett stort företag.

Vi ser gärna att du har goda Excelkunskaper. Du är positiv och ett högt tempo är något som du trivs med. Du trivs med att arbeta självständigt och under eget ansvar. Har du tidigare erfarenhet av controlling, rapportering och/eller IT-support är det meriterande för oss. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift.

Alla lediga jobb