Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Erfaren Administratör till snabbfotat bolag i tillväxt!
Vi söker en erfaren Administratör alternativt Personal Assistant med erfarenhet av kontorsadministration till konsultuppdrag i Helsingborg – kombinera struktur, tempo och utveckling i en agil miljö inom dagligvaruhandeln!
Ditt anställningserbjudande
Hos vår kund i Helsingborg får du ett meningsfullt uppdrag i ett snabbväxande företag inom Dagligvaruhandeln. Här får du möjligheten att bidra både strategiskt och operativt, med stor variation i dina arbetsuppgifter. Du blir en viktig kugge i ett engagerat team där man stöttar varandra, jobbar hårt mot gemensamma mål och alltid strävar efter att bli bättre. Rollen som Administratör erbjuder flexibilitet i omfattning där du kan välja från 50% upp till 100% och du får arbeta i en kultur som präglas av prestigelöshet, framåtanda och utveckling. Vi på TNG är din arbetsgivare och erbjuder trygg anställning, kollektivavtal och förmåner – och vi ser till att du får en bra upplevelse genom hela uppdraget.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
Värt att veta
Detta är ett konsultuppdrag med start 1 september 2025 och pågår till 31 mars 2026 med möjlighet till förlängning alternativt övergång i anställning hos vår kund. Tjänstens omfattning är mellan 50-100%, vilket som passar dig bäst, med arbetstider generellt kl. 8–17, men du behöver vara flexibel och kunna delta i möten utanför ordinarie arbetstid vid behov. Uppdraget utgår från kontor i Helsingborg och utförs på plats.
Våra förväntningar
Vi söker dig som är en erfaren Administratör med bakgrund inom dagligvaruhandel, grossistverksamhet eller FMCG. Du är van att arbeta nära ledningsgrupp och har gärna erfarenhet som Personal Assistant eller chefsassistent, men det är inte ett krav. Du är självgående, prestigelös och har en stark analytisk förmåga. Du trivs i ett högt tempo, ser vad som behöver göras och agerar innan någon ber dig. Du är trygg i Office-paketet och särskilt skicklig i Excel, där du kan skapa formler och analysera utfall. Det är meriterande om du har arbetat i Fortnox och har erfarenhet av molnbaserade system kopplat till logistik. Du har en naturlig förmåga att effektivisera, förenkla och skapa struktur – och är en person som kommer in och kan tillföra, snarare än läras upp.