TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Administratör till Inkassobolag i Stockholm

Nu söker vi en van administratör / handläggare som Service Adviser till ett branschledande bolag i Stockholm inom kredithantering.

Är du en skicklig administratör / handläggare som älskar att lösa problem och ge god service?
Tycker du om att ha kunden i fokus, bygga goda relationer och skapa givande samarbetet med både kund och kollegor. Nu söker vi en Service Advisor som har erfarenhet av administrativt arbete till vår kunds delgivningsteam för ett konsultuppdrag 6 mån med goda möjligheter till överrekrytering.

Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Tjänsten är på heltid där du är anställd via TNG som konsult de första 6 månaderna med goda möjligheter att bli överrykterad.

Hos oss på TNG är du alltid en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Service Advisor ingår handläggning av delgivningsärenden från kontakt med kund, registrering och handläggning av ärendet tills uppdraget är slutfört och fakturerat. Du samverkar med delgivningsmän, kunder, myndigheter och kollegor för att hålla en hög lyckandegrad och servicenivå i alla kontakter.

Värt att veta

Kunds rikstäckande delgivningsorganisation hanterar ett betydande antal uppdrag per år och för att uppnå god geografisk täckning samarbetar dem med lokala partners över hela landet. De tar hand om alla typer av delgivningsuppdrag, exempelvis energidelgivningar, partsdelgivningar och uppsägningar/villkorsändringar av lokaler.

Du kommer bli en del av ett positivt och kunnigt team som tillsammans utvecklar arbetet och strävar mot gemensamma mål.

Kontoret är placerat i Sickla, Stockholm.

Våra förväntningar

Vi tror att du har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant, samtidigt som du får rutinuppgifter utförda på ett effektivt sätt. Du har kunden i fokus och en kreativ syn på ditt arbete som gör att du gärna tar initiativ till förbättringar av rutiner. Vi ser också att du har förmåga att bygga goda relationer och har lätt för att skapa ett givande samarbete med både kunder och kollegor. Det är meriterande om du har kunskap om delgivningslagen.

Alla lediga jobb