TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Administratör till Client Support Team på Deloitte

Är du i början av din karriär som administratör och vill fördjupa dina kunskaper? Deloitte söker nu 2 till Client Support Team!

Söker du efter nästa utmaning där du får utvecklas i rollen som administratör? Gillar du att arbeta strukturerat och trivs med att följa rutiner? Har du även ett öga för detaljer där du får använda din analytiska förmåga? Nu söker Deloitte två administratörer till deras Client Support Team i Stockholm.

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som administratör i Client Support Team kommer du att tillhöra avdelningen Quality, Risk and Security. Denna avdelning arbetar för att se till att Deloitte följer alla lagar och regler som en revisionsfirma behöver efterleva, där du framför allt kommer fokusera på hantering av nya klienter. Här får du arbeta på ett expansivt internationellt företag i ett spännande affärsklimat där du får möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Rollen erbjuder dig att arbeta varierat med många olika kontaktytor både internt och externt. Du kommer bli en del av ett team som idag består av 9 personer. På Deloitte värnar man om sin personal och erbjuder ett bra förmånspaket samt aktiviteter för sina anställda.

Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling
Centralt kontor
Centralt kontor
Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats
Friskvård
Friskvård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som administratör i Client Support Team kommer du att:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är tänkt att starta i augusti 2021 enligt överenskommelse. Arbetstiderna är kl. 8.00 -17.00, då man jobbar mot deadlines kan övertidsarbete förekomma. Kontoret är placerat på Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation i central Stockholm. Du kommer att sitta i fräscha lokaler tillsammans med dina kollegor i Client Support Team.

 

 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom administration eller service. Är du utbildad Paralegal eller motsvarande utbildning är det meriterande. Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Officepaketet.

För att trivas i denna roll är du nyfiken, noggrann och trivs att arbeta efter rutiner. Samtidigt kan du anpassa dig till förändrade omständigheter och ser det som något positivt. Det är viktigt att ha förmågan att prioritera ditt arbete då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att kunna arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.

Alla lediga jobb