Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Är du en flexibel och serviceinriktad administratör? Nu söker vi nästa kollega till Deloitte på deras kontor i Göteborg.
Är du en administratör som trivs allra bäst när det är mycket att göra och gillar att arbeta självständigt där du får möjligheten att ta egna initiativ? Trivs du även att arbeta med omväxlande administrativt arbetsuppgifter och har en naturlig fallenhet för att skapa struktur?
Nu har du möjligheten att jobba på ett expansivt internationellt företag med många kontaktytor då Deloitte söker en administratör till deras avdelning Business & Billing Services. Avdelningen består av cirka 25 medarbetare som tidigare arbetade på Deloittes fem affärsområden men nu arbetar tillsammans som ett team. För närvarande pågår det förändringsarbete kopplat till roller och ansvarsområden inom avdelningen samt även förändringar kopplat arbetssätt och processer.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som administratör på Deloitte kommer kommer du att arbeta i en central administrativ tjänst med mycket eget ansvar där du får möjlighet till både professionell och personlig utveckling. Du får en omväxlande roll med mycket eget ansvar och blir en del av ett team på cirka 25 medarbetare. Du kommer att sitta i moderna lokaler i Göteborg.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du arbeta för att se till att det operationella arbetet fungera på ett bra och smidigt sätt. Bland annat kommer du att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är tänkt att starta omgående och är ett konsultuppdrag som sträcker sig till 30 november 2022, med mycket god möjlighet till förlängning därefter. Du arbetar måndag till fredag 08.00-17.00, på kontoret som är placerat på Kyrkogatan. Under sommarhalvåret arbetar du 08.00-16.00.
I denna process gör vi löpande urval, därför kan tjänsten tillsättas före sista ansökningsdatum.
VEM ÄR DU?
Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen, därför är det viktigt att du besitter förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete samt ta egna initiativ då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att kunna arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor. Eftersom rollen innebär många kontaktytor är det också av relevans att du är kommunikativ, tillmötesgående och utåtriktad. Du kan anpassa dig till förändrade omständigheter och ser möjligheter i detta. För att lyckas i rollen samt trivas hos Deloitte tycker du om att arbeta kreativt och noggrant samt är en positiv och ansvarstagande person som är bra på problemlösning.