Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Till Deloitte söker vi en flexibel och ansvarstagande administratör till deras kontor i Stockholm. Välkommen med din ansökan!
Är du en van administratör som ser dig själv arbeta i en internationell miljö med högt tempo? Trivs du även med att arbeta med varierande arbetsuppgifter och ge service till dina kollegor?
Nu har du möjligheten att jobba på ett expansivt internationellt företag med många kontaktytor då Deloitte söker en administratör till deras avdelning Business & Billing Services. Avdelningen består av cirka 25 medarbetare som tidigare arbetade på Deloittes fem affärsområden men nu arbetar tillsammans som ett team. För närvarande pågår det förändringsarbete kopplat till roller och ansvarsområden inom avdelningen samt även förändringar kopplat arbetssätt.
Ditt anställningserbjudande
Som administratör på Deloitte kommer du att arbeta i en central administrativ tjänst med mycket eget ansvar där du får möjlighet till både professionell och personlig utveckling. Du får en omväxlande roll med mycket eget ansvar och blir en del av teamet för Business Services. Du kommer att sitta i moderna lokaler mitt i Stockholm city.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att ansvara för inboxen kopplat till administrativt stöd för Deloittes alla affärsområden. Bland annat kommer du att:
Värt att veta
Tjänsten är tänkt att starta omgående och är ett konsultuppdrag på 6 månader, med mycket god möjlighet till överrekrytering därefter. Du arbetar måndag till fredag 08.00-17.00, på kontoret som är placerat på Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation. Under sommarhalvåret arbetar du 08.00-16.00.
I denna process gör vi löpande urval, därför kan tjänsten tillsättas före sista ansökningsdatum.
Våra förväntningar
Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen, därför är det viktigt att du besitter förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete samt ta egna initiativ då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor. Eftersom rollen innebär många kontaktytor är det också av relevans att du är kommunikativ, tillmötesgående och utåtriktad. Du kan anpassa dig till förändrade omständigheter och ser möjligheter i detta. För att lyckas i rollen samt trivas hos Deloitte tycker du om att arbeta kreativt och noggrant samt är en positiv och ansvarstagande person som är bra på problemlösning.