TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Affärsansvarig rekryterare – IT drift och support

TNG IT i Stockholm söker en rekryterare som vill vara med att driva och utveckla vårt område Drift & Support till nya nivåer.

Som affärsansvarig rekryterare och ansvarig för TNG IT - drift och support i Stockholm, kommer du tillhöra ett fantastiskt team och vara del av en snabbrörlig och växande organisation som dagligen utvecklas och gör skillnad. Tjänster inom drift och support spås en starkt tillväxt de närmaste åren och du får här ansvar för att driva och utveckla området framåt.

På TNG är vi stolta över att arbeta med fördomsfri kompetensbaserad rekrytering och bemanning, på riktigt. Vi har utvecklat de modernaste metoderna och verktygen som idag finns på den svenska marknaden inom området. Vad sägs tex om världens första projekt med social AI-rekryteringsrobot eller en transparent rekryteringsprocess. Dina blivande kollegor har högt driv, stort engagemang och en vilja att leverara resultat i världsklass.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

TNG är ett rekryteringsföretag med starka värderingar, ett kunderbjudande i framkant och en kultur där innovation är vardag. Vi jobbar med fördomsfri rekrytering där vår strävan är att rekrytera så fördomsfritt det bara går. 

TNG IT - drift och support är en del av TNG, och ett område som vi ser har en mycket gynnsam utveckling framöver. Hos oss får du ansvar för att fortsätta bygga vidare på de fina kundrelationer vi redan har samtidigt som du skapar nya. 

Du kommer att tillhöra ett team med affärsansvariga rekryterare vars uppgift är att projektleda och lösa uppdrag inom både bemanning och rekrytering. Vi har marknadens modernaste rekryteringsprocess och verktyg för att ge dig förutsättningar att arbeta kompetensbaserat och kunna ge kandidater och kunder en förstklassig upplevelse.

TNG är ett företag och en organisation, där medarbetarna bjuds in till att både ta ansvar för olika projekt samt möjlighet att delta i utveckling av verksamheten. Några exempel på detta är, deltagande i affärsplanearbetet, ta system- och process-ägarskap, utveckling av rutiner, utbildningsansvarig både internt och externt mm. 

Vi erbjuder ett fritt och flexibelt jobb med mycket eget ansvar. Då jobbet är självständigt kan du flexa för att klara livet utanför och det finns även möjlighet att jobba hemifrån de gånger det behövs.

6 v semester
6 v semester
Livspussel
Livspussel
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som ansvarig rekryterare för IT - drift och support, kommer du vara en nyckelperson för att vi ska fortsätta leverera bra resultat till våra kunder. Rollen ställer krav på att du självständigt kan driva dina egna rekryteringsprocesser, från kompetensanalys till tillsättning och uppföljning. Du kommer att behöva styra och prioriterar din tid på ett optimalt sätt för att nå maximalt resultat.

Du kommer:

• Självständigt kontakta, etablera, vårda och utveckla dina kunder och affärer
• Ta in nya uppdrag samt se till att det blir affär
• Searcha och kontakta lämpliga kandidater
• Matcha och bemanna uppdrag med rätt kompetens (konsult eller kandidat)
• Följa upp dina uppdrag med både kund och kandidat eller konsult

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kan förvänta dig en rivstart där du direkt kommer vara delaktig i det dagliga arbetet och får användning av dina tidigare kunskaper samtidigt som du lär dig nya. Under tiden får du löpande introduktion i det som är TNG specifikt, som vår rekryteringsmetodik, screeningtester, vår transparenta kandidatprocess och vår säljmetodik. Introduktionen är individanpassad efter dina förkunskaper.

Du kommer ha förmånen att arbeta tillsammans med flertalet affärsansvariga rekryterare och i tätt samarbete med resten av teamet (kundansvariga, konsultchefer och kandidatansvariga). Vårt kontor ligger mycket centralt i Stockkholm. Du rapporterar till teamledaren för våra affärsansvariga rekryterare. 

VEM ÄR DU?

För att snabbt lyckas lära dig TNG och komma in i din nya roll ser vi att du har en god förståelse för vad som krävs i en lyckad rekryteringsprocess samt att du har en tydlig målfokusering. För att kunna ta ansvar för några av våra befintliga uppdrag och kunder inom IT - drift och support, ser vi att du har både ett intresse av IT samt tidigare erfarenhet inom IT, antingen från skola eller yrkeslivserfarenhet.

Det är ditt ansvar att skapa resultat och relationer med kunder och kandidater och du behöver vara strukturerad och bra på att skapa uppföljning och egen kontroll så att inget förloras på vägen. Snabbhet är en framgångsfaktor i rollen, då vi ofta konkurerar med vassa branschkollegor. Vi ser därför att du gillar och drivs av snabba kickar och framsteg där motgångar inte hindrar dig från att fortsätta driva processen framåt. Där krävs det både lösningsfokus, nyfikenhet och en stark vilja att alltid lyckas! Rollen som affärsansvarig rekryterare är mångfacetterad och du kan med lätthet snabbt prioritera om och behålla fokus även i stressade situationer. 

För att startsträckan inte ska bli för lång bör du ha skaffat dig praktisk kunskap av att genomföra rekrytering av olika typer av roller, meriterande är om du har levererat rekrytering till extern kund. Du bör också ha kunskap om egen försäljning och leverans av tjänster. Har du dessutom kunskap om search inom rekrytering och att leta upp kandidater är det meriterande, då vi inom vissa områden erbjuder även denna tjänst.

Alla lediga jobb