TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Är du finsktalande med erfarenhet av IT support?

Är du finsktalande och vill arbeta med IT support hos ett stort bolag i byggbranschen?

Nu har du chansen att arbeta med IT support gentemot vår kunds egna anställda i Finland. Om du är tvåspråkig och vill arbeta på finska och hjälpa dina kollegor i Finland har du en fantastisk möjlighet i detta konsultuppdrag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

En tjänst där du kommer in och stöttar det finska teamet hos vår kund som behöver förstärkning. 

Du kommer att jobba i kundens lokaler men formellt vara anställd av TNG. För oss på TNG är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.

Centralt kontor
Centralt kontor
Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter
Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Huvudsakliga arbetsuppgifter

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Arbetet är ett konsultuppdrag till årsskiftet med option på förlängning en månad i taget.
Uppdraget innebär att avlasta det finska teamet med inkommande ärenden samt backlogg.

Detta uppdraget är aktuellt under den tid som det pågår olika aktiviteter för att harmonisera våra IT processer mellan våra team och skala ner arbetsuppgifter och ansvar i det finska teamet.

Arbetstiderna är 7.00 – 16.00 (6.00-15.00 kan förekomma)

VEM ÄR DU?

Du kommunicerar flytande på svenska och finska och har kunskaper inom området IT Service Management och relaterade processer, kompetens och teknik. Meriterande är om du har grundläggande ITIL kunskaper och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från Service Desk arbete.

Alla lediga jobb