TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Cabonline i Stockholm söker en ekonomiassistent.

Är du en självständig ekonomiassistent? Nu söker Caboline en stjärna på leverantörs- och kundreskontra till sitt team i Stockholm.

Är du en stjärna på leverantörs- och kundreskontra? Drivs du av förändringar och vill vara en del av ett team präglat av högt tempo och stort hjärta? Som ekonomiassistent inom reskontra hos Cabonline i Solna, Stockholm, får du arbeta i en bred roll inom ekonomi med möjligheter till utveckling.

Cabonline är ett företag i transportbranschen som dagligen förenklar taxiresor för tusentals resenärer med service- och tekniklösningar. Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Som ekonomiassistent hos Cabonline är du en del av Europas ledande teknik- och serviceleverantörer till taxi- och transportbranschen som satsar på sin personal och trivseln på arbetsplatsen. Du erbjuds en roll i ett engagerat team där samarbete och stöttning är viktiga nyckelfaktorer för framgång i arbetet. 

Hos Cabonline är du en viktig kugge i hjulet och en stor del i vår pågående förändringsresa. Här erbjuds du en roll med stor möjlighet att påverka rutiner och arbetssätt, där du får vara med och bygga upp en långsiktig och kvalitativ verksamhet.

Livspussel
Livspussel
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiassistent arbetar du brett med både kund- och leverantörsreskontraflöden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att:

Värt att veta

På Cabonline arbetar du tillsammans med dina sex kollegor i reskontrateamet och du rapporterar till reskontrachefen. Din arbetsplats är Cabonlines kontor i Huvudsta centrum i Solna. Dina arbetstider är flexibla och du har i dagsläget möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan. Detta är ett konsultuppdrag som kommer inledas med en anställning på TNG för att sedan gå över i en anställning hos Cabonline efter 6 månader. Tjänsten startar så snart rätt person kan vara på plats.

Våra förväntningar

För att bli framgångsrik i rollen som ekonomiassistent söker vi dig som har tidigare erfarenhet inom både kund- och leverantörsreskontra. Du har god kunskap inom reskontra och är van att hantera stora flöden. Dina systemkunskaper är goda och du är flytande i svenska.


Som person är du hjälpsam, strukturerad och noggrann. Du trivs att arbeta i en föränderlig miljö där din vilja och engagemang hjälper dig framåt i ditt arbete. Du är trygg och självgående i ditt arbetssätt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga.

Alla lediga jobb