Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Har du mångårig erfarenhet av ledarskap och en stark förmåga att driva förändring? Vill du leda och utveckla vår Kundservice?
Som Chef Kundservice på Green Cargo i Hallsberg får du en strategiskt viktig roll där du ansvarar för att leda och utveckla ett team på cirka 85 medarbetare. Med din erfarenhet av att leda komplex verksamhet med utgångspunkt i kundens behov och din förmåga att skapa engagemang, blir du nyckelpersonen för att driva vår digitaliseringsresa och säkerställa en hög servicenivå. Du får möjlighet att påverka verksamheten på flera nivåer, från operativt ledarskap till strategiska beslut i ledningsgruppen. Hos Green Cargo är utveckling, kvalitet och kundfokus i centrum.
Ditt anställningserbjudande
Hos Green Cargo får du ett utmanande och utvecklande arbete där du gör skillnad. Du blir en del av ett företag med starka värderingar, ett tydligt kundfokus och medarbetare med gedigen erfarenhet och hög kompetens. Vi erbjuder en arbetsmiljö där din kompetens värdesätts och möjlighet att påverka både teamet och verksamheten i stort. Du får leda ett erfaret team bestående av 5 gruppchefer och en avdelning på totalt 85 medarbetare.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter
Som Chef Kundservice på Green Cargo har du ett övergripande ansvar för att leda och utveckla kundserviceavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Värt att veta
Tjänsten är placerad i Hallsberg, men resor förekommer till Solna och Malmö. Merparten av Kundservice är placerad i Hallsberg men en del av organisationen är baserad i Malmö. Du ansvarar för ledningsgruppen för Kundservice och får möjlighet att leda genom närvaro och inspirera till utveckling. Du rapporterar till Marknad- och Försäljningsdirektör och ingår i ledningsgruppen för Marknad och Försäljning.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av ledarskap i en större organisation, varav minst 5 år med ansvar för att leda chefer. Du har gedigen erfarenhet av att driva förändringsarbete och utveckla processer, gärna i en digital kontext. Du är en tydlig, kommunikativ och inspirerande ledare med förmåga att skapa engagemang och utveckla starka team. Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav, och erfarenhet av tyska är meriterande.