TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Chef Kundservice till ST1 i Stockholm

Som engagerad kundtjänstchef på St1 får du leverera service i världsklass och jobba med affärsmässigt ledarskap!

Vill du jobba i en nyckelroll med fokus på kunder, utveckling och ledarskap? Brinner du för att hjälpa människor och engageras du av att leda personal mot framgång? Du blir en del av ett tryggt och engagerat företag vars mål är att utveckla och erbjuda nya, förnybara bränslen och moderna lösningar som minskar klimatpåverkan. Är du intresserad av att jobba på ett dynamiskt och framgångsrikt bolag? Sök tjänsten idag. Vi ser med glädje fram emot din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

St1 är ett spännande företag där du får möjligheten att jobba i en inspirerande roll. Du blir en viktig del av St1 Sverige AB– en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer – från början till slut. Dessutom kan vi erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, för självklart förväntar vi oss att du som medarbetare har viljan att växa och ständigt lära dig nytt.

6 v semester
6 v semester
Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som kundtjänstchef är du ytterst ansvarig för teamets arbete. På ett effektivt och utvecklande arbetssätt främjar du medarbetarna och ger dem rätt förutsättningar för att klara av sina arbetsuppgifter. Sammanfattningsvis är dina uppgifter att: 

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

St1 sitter i snygga lokaler i Sundbyberg, med närhet till pendel, tunnelbana och tvärbana. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, där du jobbar kontorstider med viss möjlighet till flexibilitet. Du ansvarar initialt för 3 gruppledare som alla var har ca 8 personer i sina team och det blir din uppgift att tillsammans med gruppledarna rita kartan för hur arbetet ska se ut framåt! Du kommer att rapportera till Chef Sales Sverige.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet som chef från en liknande roll och känna dig trygg med att leda personal. Du förstår värdet i att vara delaktig i medarbetarnas utmaningar och har ett vägledande, stöttande förhållningssätt. Att vara ansvarstagande är en självklarhet för dig och du trivs med varierade arbetsuppgifter. Du brinner för kundservice och engageras av att ge trevligt bemötande. Vi ser gärna att du har någon form av högskoleutbildning och meriterande är ifall du har arbetat i Salesforce samt har tidigare erfarenhet från kort och betallösningar eller transaktionshantering. 

Då du har vardaglig kontakt med interna och externa parter är det viktigt att du kommunicerar flytande på både engelska och svenska.

Eftersom du ibland förväntas tänka strategiskt behöver du även vara analytisk och ha förmåga att dra slutsatser från komplex information. Du besitter ett affärsmannaskap och identifierar möjligheter som kan inverka positivt på tillväxt och lönsamhet.

Som ledare stödjer och uppmuntrar du dina anställda samt utvecklar dem genom delegering, överlåtande av ansvar och coachning. Du är trygg i ditt ledarskap och har förmåga att påverka och inspirera andra. 

 

Alla lediga jobb