TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

CSM med Key Account-ansvar till Epassi Stockholm.

Är du genuint intresserad av affärsutveckling och kundrelationer? Bli en del av Epassis (Actiways) fortsatta tillväxtresa!

Skulle du trivas i en spännande roll som Customer Success Manager på ett av Sveriges ledande företag inom hälsoförmåner och friskvårdshantering, idag även känd som Actiway? Lockas du av en roll där du får en möjlighet att självständigt vårda kunder och driva säljprocessen för att utveckla affärer, bygga relationer och skapa merförsäljning hos befintliga kunder? Till kontoret i centrala Stockholm utökar nu Epassi försäljningsavdelningen med ytterligare en Customer Success Manager, med ansvar för resultatorienterad kundvård med merförsäljning. Du får en utvecklande roll hos ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital tjänst för hantering av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som Customer Success Manager med Key Account-ansvar representerar du en innovativ och digital tjänst som hjälper företag och organisationer genom att förenkla hanteringen av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner för sina anställda. I tjänsten som Customer Success Manager har du kundansvar och skapar merförsäljning genom att bygga goda och långsiktiga relationer. Epassis kunder finns på alla orter i Sverige och kan t ex vara kommuner, företag eller organisationer. Här erbjuds du en möjlighet att tillsammans med övriga i säljteamet bidra till att fortsätta etablera Epassis position på marknaden. Du kommer att bli en del av ett positivt gäng i ett innovativt och snabbväxande företag där beslutsvägarna är korta samt präglas av samarbete och familjär stämning. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas vidare inom företaget.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

 I rollen som Customer Success Manager driver du hela säljprocessen mot befintliga kunder vilket innebär:

 

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I denna roll blir du en del av ett företag i ständig tillväxt som idag består av ett glatt gäng på 50 medarbetare. Du ingår i försäljningsavdelningen som tillsammans med försäljningschefen består av 15 härliga kollegor. Tjänsten är på heltid med önskad start så snart som möjligt enligt överenskommelse. Du arbetar kontorstider må-fr 08.00-17.00 med möjlighet till flextid. Epassi är placerat i fräscha lokaler i centrala Stockholm vid Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer. Tjänsten innebär även resor inom Sverige från tid till annan. Möjlighet till distansarbete ett par dagar i veckan.(Intentionen är alltid fysiska möten med kund.) Du erbjuds fast lön med provisionstillägg samt fina förmåner.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen är det en fördel om du har en akademisk utbildning, men din bakgrund eller utbildning är inte det viktigaste. Att du brinner för försäljning, är envis och målfokuserad är mer intressant. Vi tror att du är trygg i din säljroll och har god erfarenhet av B2B och tjänsteförsäljning samt vana och tålamod att arbete med långa säljcykler. Viktigt för rollen är att du har systemvana och god erfarenhet av Officepaketet, främst excel. Har du arbetat i CRM Lime, Hubspot eller liknande säljstödsystem är detta meriterande. Ett krav för rollen är också att du talar och skriver flytande svenska och engelska i tal och skrift då engelska är koncernspråket. Då resor ingår i tjänsten är även körkort ett krav. 
Utöver detta är det ett plus om du är intresserad av hälsa, friskvård eller sport av något slag.

Som person är det av stor vikt att du är kommunikativ och duktig på att bygga goda och långsiktiga relationer. Du har god erfarenhet av möten med människor i olika sammanhang och miljöer. Vi tror också att du är lyhörd, affärsmässig och brinner för att skapa och utveckla affärer. Du bör också ha intresse av att vilja lära dig regelverket och förstå företagens policy kring friskvårdsbidraget. Det viktigaste för att du ska lyckas och växa i säljrollen är dock att du har motivationen och viljan att lära dig samt är redo att satsa det där lilla extra för att uppnå målen. I den här rekryteringen lägger vi därför även stor vikt vid din personliga lämplighet.

Alla lediga jobb