TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Customer Service Manager till Hövding i Malmö

Customer Service Manager, långt konsultuppdrag hos vår spännande kund Hövding i Malmö

Är du konsulten vi letar efter med erfarenhet inom Customer Service som har ett starkt sinne för struktur och kontinuerlig processutveckling?
I rollen som Customer Service Manager så ansvarar du för den operativa delen av Hövdings Customer Service.
Du har personalansvar för 5 medarbetare och arbetar kontinuerligt med förslag om löpande förbättringar och processer i nära samarbete med Global Sales Director.
Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här erbjuder vi dig ett längre konsultuppdrag i en mycket spännande kontext.

Hövding är världens första airbag för cyklister. Genom avancerade sensorer och en unik algoritm känner Hövding av cyklistens rörelsemönster och reagerar med att lösa ut en airbag på 0,1 sekund i händelse av en olycka. Airbagen täcker ditt huvud och fixerar nacken för att ge dig det bästa skyddet på marknaden, upp till 8 gånger bättre än en traditionell hjälm.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av oss på TNG och uthyrd till Hövding. Uppdraget förväntas starta 1 juni och pågå till sept 2020. För oss på TNG är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget är ett föräldravikariat och är placerat i Malmö. Du rapporterar till Global Sales Director.

VEM ÄR DU?

Du har mycket god erfarenhet av arbete inom kundtjänst/support och ett par års dokumenterad erfarenhet av en ledande position med personalansvar.
Rollen kräver även att du är van att använda ERP och CRM system som verktyg i ditt arbete.

Som person har du ett gott affärssinne med förmågan att få ihop kundupplevelsen och lönsamheten. Du arbetar målmedvetet och tar ansvar för att driva förbättrings- och effektivitetsarbete i syfte att utveckla teamet. För att bli framgångsrik i rollen så ser vi även att du är trygg och lyhörd i ditt ledarskap, inspirerar och motiverar dina medarbetare likväl som att du har en god förmåga att kommunicera och skapa starka relationer med övriga funktioner inom bolaget. Du är trygg med att använda svenska likväl som engelska språket i arbetet.

Viktigt för tjänsten är:

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Alla lediga jobb