TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Customer Service till välkänt bolag i Göteborg

Brinner du för administration och service? Till vår kund i Göteborg söker vi nu en Customer Service till deras orderavdelning!

Här får du arbeta med support över telefon och mejl och du kommer få stor nytta av dina tidigare administrativa kunskaper. Har du dessutom arbetar med ordhantering och licenser, samt gillar att lösa problem så är detta jobbet för dig!

Vår klient är en ledande global koncern som erbjuder programvaror och system som underlättar för yrkespersoner inom ekonomi och redovisning. På avdelningen Customer Service stöttar du deras kunder med support och administrerar order och blir en viktig del av orderhanteringen.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer att arbeta i ett team med engagerade, professionella och trevliga kollegor. Vi erbjuder ett arbete i en ledande global koncern och här kan du på sikt skaffa dig större erfarenheter inom programvaror och ekonomi. 

Tjänsten ska tillsättas efter sommaren och börjar först i månadsskiftet augusti, september. Konsultuppdraget är på ca: 6 månader med goda möjligheter till förlängning eller för rätt person en anställning hos vår klient.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som Customer Service kommer du stötta upp med administrativa uppgifter inom orderhantering.

Arbetsuppgifterna är bland annat:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Vår klient sitter i anrika Amerikaskjulet vid Södra älvstranden, lokaler med fantastisk utsikt och med bra kommunikationer. Under pågående pandemi arbetar samtliga medarbetare hemifrån och du kommer att erbjudas en gedigen introduktion och upplärning digitalt. På sikt ser man en återgång till kontoret under hösten för samtliga medarbetare.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår klient. Givetvis omfattas du av kollektivavtal, försäkringar och våra andra förmåner.

VEM ÄR DU?

För att snabbt kunna sätta dig in i arbetsuppgifterna måste du ha tidigare erfarenhet från en administrativ roll. Har du även erfarenhet av orderhantering ser vi det som mycket meriterande. I rollen som Customer Service behöver du kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska, både i tal och i skrift. Det är starkt meriterande om du är en van användare av affärssystemet SAP.

Vi önskar att du också har:


Som person är du trygg och självständigt och gillar att driva och strukturera ditt arbete på egen hand. Du är organiserad, samarbetsvillig och strukturerad och gillar att prestera under press. Vi ser också att du är en person som motiveras av att lära dig nya saker och tycker om att ge förstklassig service till både chefer och medarbetare med hög integritet.

Alla lediga jobb