Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi en Customer Support Manager till Aritco i Järfälla, Stockholm. Läs mer nedan.
Vi söker dig som vill leda ett team med otroligt engagerade medarbetare på ett snabbfotat och kundorienterat företag. Vill du med din drivkraft, kundfokus och personalledande förmåga vara en del av Aritcos fortsatta framgång? Aritco söker nu en Customer Support Manager som ska ansvara för deras globala supportavdelning samt för etablering och utveckling av det globala supportcentret.
Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Du kommer till en organisation där ditt ledarskap, erfarenhet av förändringsledning och förståelse för att bygga upp affärkritiska funktioner i en organisation kommer att ge en omgående effekt och synas på våra uppsatta mål. Som Customer Support Manager följer du Aritcos ledarskapsmodell med verktyget Great Place to Work samt förväntas att bidraga och driva team- och organisationsutveckling.
"Inom 3 år vill vi vara en av Sveriges Bästa Arbetsplatser och som ett steg på vägen har vi flyttat in i toppmoderna aktivitetsbaserade lokaler i Veddesta/Barkarby. Här finns förutom ändamålsenliga platser för alla typer av möten och arbete även ett helt nytt gym och en rad andra roliga aktiviteter. Vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, förmåner via Benify och ser flexibla arbetstider som en självklarhet för life work balance. /Aritco"
Dina arbetsuppgifter
Du ska också; se till att säkerhet, hälsa och miljö efterföljs enligt regler samt policys och uppsatta mål. Utveckla, genomföra och säkra uppföljningen av de åtgärder och aktiviteter som behövs för att utveckla en kultur av en högpresterande organisation. Bidra till att upprätta och genomföra Aritcos strategi samt arbeta för ett effektivt samarbete för att nå uppsatta mål och prioriteringar. Följa upp så att kvalitets- och kostnadsmål uppnår erforderliga standarder.
Värt att veta
Rollen är placerad i Järfälla och är en heltidstjänst med start så snart rätt person kan vara på plats. Arbetstiderna är 08.00-17.00 måndag till torsdag och 08.00-16.00 på fredagar med chans till flexibilitet. Resor kan förekomma i tjänsten.
Våra förväntningar
För att lyckas i rollen som ser vi att du har arbetat som Customer Support Manager eller motsvarande tidigare. Du ha troligen lett kundsupport team i förändring och förstår utmaningen med att leverera parallellt med att man genomför en organisationsförändring eller implementering av nya funktioner eller arbetssätt. Du har erfarenhet av att hantera eskalerade supportärenden och du är trygg samt professionell i din kommunikation med kollegor och externa kontakter.
Att du har ett tekniskt intresse ser vi som en självklarhet och du besitter kunskap/erfarenhet inom något CRM-system. Du är också en duktig användare inom Officepaketet och är flytande i svenska samt engelska tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av transporthantering och/eller har ansvarat för utveckling av kundresa.