Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Har du ett stort intresse för digitala kampanjer, analys och att sätta kunden i fokus? Bra!
Är du ett entusiastisk digitalt proffs med en bakgrund inom sökmotoroptimering och paid media, antingen internt eller på en byrå? I rollen kommer du arbeta i ett centralt team, men i en tvärfunktionell och multi-market roll, och driva alla aspekter av vår SEO & SEM-strategi genom att vara praktisk med kampanjuppsättning och genomförande. Du kommer att arbeta nära olika marknader för att omvandla deras kampanjmål till digitala mediekampanjer och ständigt utveckla både det som fungerar och det som inte gör det. DeLaval är i en förändringsprocess när det kommer till digital kommunikation och du kommer att spela en nyckelroll i att driva denna förändring.
Ditt anställningserbjudande
Våra kärnvärden Passion, People, Professionals och Partnership kopplar samman individer över enheter och geografiska områden. Framgång är mycket mer än kunskap – det är starkt relaterat till beteenden. På DeLaval styrs vi alla av våra tre beteenden, Set Direction, Make things happen, and One DeLaval.
Vi erbjuder dig en arbetsplats utan dess like, där den senaste tekniken går hand i hand med djurens välbefinnande. DeLaval är en del av Tetra Laval Group tillsammans med Tetra Pak och Sidel.
Denna roll ger hög synlighet och kräver nära samarbete med flera intressenter, från regionala och globala marknadsföringsteam till försäljning och drift.
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga uppgifter i denna roll kommer vara att:
Värt att veta
Rollen kommer att vara baserad i Tumba, Sverige, inom vårt digitala kommunikationsteam med möjlighet till hybridarbete.
Våra förväntningar
För att lyckas i denna roll tror vi att du har arbetat 2+ med sökmotoroptimering och digitala medieköp med relevanta certifieringar (t.ex. Google AdWords). Du bör ha erfarenhet av kampanjer och annonser uppsatta i Google, Linkedin & Facebooks annonsplattformar samt erfarenhet från Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console och Semrush. Erfarenhet av programmatiska köpverktyg (som AdRoll, Criteo etc.) är också nödvändigt.
Som person är du en produktiv, organiserad och praktisk individ som har en passion för sociala medier och digital marknadsföring i allmänhet. Flytande engelska både muntligt och skriftligt krävs, ytterligare språk är alltid ett plus!