TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiansvarig Interim till Intramedic

Vi söker en konsult / interim som ekonomiansvarig till Intramedic i Sollentuna, norr om Stockholm.

Har du erfarenhet som redovisningsansvarig eller ekonomiansvarig och vill hoppa på ett interimsuppdrag under hösten under en rekryteringsprocess? Vill du jobba i ett mindre bolag inom medtech-sektorn med mycket frihet under ansvar? Sök då uppdraget som ekonomiansvarig hos Intramedic i Sollentuna, norr om Stockholm!

Ditt anställningserbjudande

Intramedic är ett dynamiskt och växande medicintekniskt företag med verksamhet i Sverige och Danmark. Intramedic säljer och utför service på utrustning från flera internationellt marknadsledande leverantörer där huvuddelen är inom diagnostisk lungfunktion, testutrustning och rehabilitering. Intramedic har ett starkt varumärke inom sin bransch och på företaget är det en harmonisk stämning med hög trivsel. 

Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiansvarig på Intramedic kommer du att sköta det svenska bolaget från ax till limpa. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

 

Värt att veta

Det här är ett konsult/interimsuppdrag på cirka 6 månader där du kommer bli anställd av oss på TNG men jobba ute på Intramedic. Det finns även möjlighet att jobba som underkonsult. Kontoret ligger i Sollentuna, norr om Stockholm, med 5 minuters gångavstånd från pendeltågstationen. Du kommer ha möjlighet att arbeta hemifrån vid behov.

Våra förväntningar

Vi söker dig som tidigare har arbetat som ekonomiansvarig och med lön. Du har ett troligtvis ett intresse för HR och har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du har även grundläggande kunskaper i Microsoft Excel. Du är nyfiken, serviceinriktad samt självständig och du trivs med att ta ansvar över dina egna arbetsuppgifter. 

Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Navision men inget krav.

Alla lediga jobb