TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent, kundreskontra till Stockholm

Ekonomiassistent med stort servicefokus och god erfarenhet av kundreskontra sökes till stort IT företag i Stockholm

Skulle du trivas i en supportfunktion inom ekonomi? Har du god erfarenhet av kundreskontra och stor förståelse för hela fakturaflödet? Lockas du av en omväxlande roll med många interna och externa kontaktytor? Är du kommunikativ, lösningsorienterad samt har stort fokus på service? Då är det dig vi söker! Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vår kund som är ett stort IT företag i Kista behöver nu förstärkning med ytterligare en person inom avdelningen kundreskontra. Vi erbjuder dig en bred och omväxlande roll med många interna och externa kontaktytor. I rollen finns också en möjlighet att delta i projekt och påverka framtida förändringsarbete. Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen där du tillsammans med 4 härliga kollegor arbetar med kundreskontra och gemensamt hanterar samt supporterar frågor rörande kundfakturor.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen inom kundreskontra kommer du att ge förstklassig service både till den interna organisationen och till externa kunder, gällande alla typer av frågor rörande kundfakturor. 

Dina arbetsuppgifter innebär att:

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider 8-17. Önskad start är omgående och uppdraget förväntas att löpa t o m årsskiftet med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är placerad i ljusa och fräscha lokaler vid huvudkontoret i Kista med närhet till goda kommunikationer och service.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har gymnasial utbildning inom ekonomi samt god erfarenhet från arbete som ekonomiassistent med kundreskontra. Det är av stor vikt att du har mycket god förståelse för hela fakturaflödet, är strukturerad, noggrann och effektivt. Du trivs att jobba självständigt i din roll men även i nära samarbeta med andra, då rollen innebär många interna och externa kontaktytor. Du jobbar med stort lösningsfokus är flexibel och ansvarstagande. För rollen är det också ett krav att du hanterar svenska och engelska i tal och skrift, då du kommer att kommunicera både på svenska och engelska i ditt dagliga arbete. Företagets shared service center ligger i Riga så talar du lettiska så är även detta meriterande. Vi förutsätter också att du har erfarenhet av officepaketet, har du tidigare erfarenhet av Navision eller annat affärssystem är även detta meriterande.

 

Alla lediga jobb