TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent till Cabonline i Stockholm

Trivs du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra? Nu söker vi en självgående ekonomiassistent till Cabonline i Stockholm

Har du erfarenhet i rollen som ekonomiassistent och gillar arbetet med leverantörsreskontra och kundreskontra? Lockas du av utmaningen att hänga med på en "expedition" där du inte alltid vet vad morgondagen kommer bjuda på? Som ekonomiassistent inom kund- och leverantörsreskontra hos Cabonline i Stockholm, Solna, får du arbeta i en varierande roll inom ekonomi med möjligheter till utveckling. Kanske är det just du som hänger med på den gemensamma färden mot bergets högsta topp, som vi kallar "Expedition Kebnekaise"? Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Som ekonomiassistent hos Cabonline är du en del av Europas ledande teknik- och serviceleverantörer till taxi- och transportbranschen som satsar på sin personal och trivseln på arbetsplatsen. Du erbjuds en roll i ett engagerat team där samarbete och stöttning är viktiga nyckelfaktorer för framgång i arbetet. 

Hos Cabonline är du en viktig kugge i hjulet och en stor del i vår pågående förändringsresa. Här erbjuds du en roll med stor möjlighet att påverka rutiner och arbetssätt, där du får vara med och bygga upp en långsiktig och kvalitativ verksamhet.

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
6 v semester
6 v semester
Flextid
Flextid

Dina arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiassistent arbetar du brett med både kund- och leverantörsreskontraflöden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att:

Värt att veta

På Cabonline arbetar du tillsammans med dina sju kollegor i reskontrateamet och du rapporterar till reskontrachefen. Din arbetsplats är Cabonlines kontor i Huvudsta centrum i Solna. Dina arbetstider är flexibla och du har möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. 

Våra förväntningar

För att bli framgångsrik i rollen som ekonomiassistent söker vi dig som har tidigare erfarenhet inom kundreskontra och/eller leverantörsreskontra. Du har god kunskap inom reskontra och är van att hantera stora flöden. Dina systemkunskaper är goda och du är flytande i svenska.

Som person är du hjälpsam, strukturerad och noggrann. Du trivs att arbeta i en föränderlig miljö där din vilja och engagemang hjälper dig framåt i ditt arbete. Du är trygg och självgående i ditt arbetssätt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga. Du ser en tjusning i att den ena dagen inte är den andra lik och du tvekar inte att hugga in och hjälpa till om någon får skoskav längs vägen.

Alla lediga jobb