TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent till industriföretag Göteborg

Är du en självgående ekonomiassistent som vill jobba med inbetalningar i en trivsam arbetsgrupp? Nu söker vi dig i Göteborg!

Söker du ett jobb inom ekonomi där du får arbeta på en ekonomiavdelning där samarbete är viktigt? Gillar du kontakt med kunder och har ett sinne för noggrannhet samt analys? Då är det dig vi söker till vår kunds huvudkontor i Göteborg som ekonomiassistent med fokus på inbetalningar och kundkontakt.

Tilltänkt start är i maj månad och framförallt innan juni månad. och är du intresserad så skicka in din ansökan redan idag då urval görs löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en ansvarsfull och utvecklande roll inom ekonomi där du får ansvar för arbetet med inbetalningar. Du blir en betydelsefull tillgång i arbetsgruppen och får en viktig roll ut emot företagets kunder. För dig som vill ta dig an flera uppgifter inom ekonomi så finns det möjlighet till att hjälpa andra i gruppen och på så vis införskaffa dig nya erfarenheter inom ekonomi.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Flextid
Flextid

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

På ekonomiavdelningen kan även övrigt förekommande arbetsuppgifter tillkomma.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är konsultuppdrag på fem månader och tilltänkt startdatum är så snart som möjligt med senast start i slutet av maj. För rätt person finns det chans till vidare anställning hos vår kund efter uppdragets slut. I din framtida arbetsgrupp arbetar det åtta personer. Du jobbar bekväma kontorstider. Vår kunds kontor är beläget i Kviberg där du enkelt tar dig med kollektivtrafiken. För dig som tar bilen finns goda parkeringsmöjligheter. 

För oss på TNG är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att jobba självständigt med inbetalningar. Har du tidigare arbetat i något av systemen Mediusflow, ASW eller Readsoft så är det meriterande. I din framtida roll har du ett ansvar för att inbetalningar är korrekta och du kommer ha kontakt med både svenska och norska kunder. Vi ser därför att du är noggrann, har en god analytisk förmåga och är trygg med att kommunicera med kunder. 

Du kommer jobba en avdelning där samarbete är viktigt och vi ser därför att du som person uppskattar konstruktivt teamarbete. Då det i arbetet med inbetalningar kan förekomma stressiga perioder ser vi att du är trygg med att jobba i ett högt tempo. 

Alla lediga jobb