Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vill du jobba med ekonomi och specialisera dig inom kundreskontra? Sök tjänsten som ekonomiassistent till vår kund i Stockholm!
Vill du jobba med utredningar och regelefterlevnad inom kundreskontra och betalningar? Det här är ett perfekt jobb för dig som vill jobba med ekonomi på ett stort bolag i Stockholm. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och säkerställa en korrekt legal och intern hantering när det gäller kundreskontra. Du blir en del av ett härligt och familjärt team som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen. Det finns även goda möjligheter att ta initiativ till förbättringar och effektiviseringar av processer och dagliga arbetsmoment.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du att:
Värt att veta
Tjänsten förväntas starta 1/9 och pågå 3 månader med stor möjlighet till förlängning. Du blir tilldelad en fadder under din introduktion.
Vår kund tillämpar en flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån. De sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid och du kommer att vara konsult på TNG.
Våra förväntningar
Vi ser gärna att du tidigare jobbat har en akademisk examen inom ekonomi eller har motsvarande arbetslivserfarenhet inom ekonomi. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundreskontra. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig flytande på svenska både i tal som skrift.
Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Vidare är det viktigt att du är positiv och driven. Du är proaktiv och initiativtagande till din natur och tar gärna de möjligheter som ges till vidareutveckling.