TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent till stor järnvägsaktör i Gävle

Är du ekonomassistent och trivs med administrativa uppgifter? Bor du I Gävle och kan starta omgående? Det här är rollen för dig!

Vi söker nu en kompetent ekonomiassistent och / eller administratör med tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra till vår kunds kontor i Gävle. Du kommer att ha en central roll i ett digitaliseringsprojekt och jobbar tillsammans med kollegorna på reskontra. Låter det här som ett uppdrag för dig? Läs mer nedan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Rollen är en kombination av ekonomiassistent och administratör där du får jobba brett med fakturering och leverantörer i ett spännande digitaliseringsprojekt.

Eftersom detta är ett konsultuppdrag kommer du att vara anställd av TNG, som är måna om att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer in i ett digitaliseringsprojekt där dina arbetsuppgifter till en början blir administrativa men som kommer övergå i en mer renodlad roll som ekonomiassistent. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara: 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen kommer vara varierande och innebär mycket administrativa uppgifter inom ekonomi och du jobbar i ekonomisystemet Agresso. Du kommer vara en del av ekonomiteamet på 10 personer och ha ett eget kontorsrum ute hos vår kund i centrala Gävle. 

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och planeras pågå fram till årsskiftet med stor möjlighet till förlängning in i 2021. Arbetstiderna är under kontorstid, måndag-fredag. 

VEM ÄR DU?

För den här rollen ser vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom leverantörsreskontra samt är en duktig administratör. Du bör ha god förståelse för fakturaflöden och vara van att jobba i en granskande funktion. Har du jobbat i Agresso tidigare är det meriterande. 

Som person ser vi att du är strukturerad och effektiv i ditt arbete, då du kommer att jobba med stora fakturaflöden som behöver granskas och korrigeras. Du behöver självständigt kunna planera ditt arbete och metodiskt arbeta med leverantörsregistret. Du kommer att ha många kontaktytor i rollen, både externt och internt så det är viktigt att du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta. 

Låter det här som en roll för dig? Välkommen med din ansökan! 

Alla lediga jobb