TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Extrajobb inom IT-support hos Ovako i Sandviken

Vi på TNG söker nu dig som vill arbeta inom IT-support hos vår kund Ovako i Hofors, Sandviken, Gävleborgs län.

Till vår kund Ovako söker vi nu dig som vill arbeta inom IT och helpdesk som support. Ovako ser ett ökat behov inom IT i ett flertal områden som support, tekniker samt inom nätverk eller system. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en bred roll inom IT hos vår kund Ovako. Det här är ett spännande uppdrag där du får chansen att utveckla din kompetens. Utbildning sker löpande hos Ovako och vi ser gärna att du arbetar minst en dag i veckan hos oss samt kan hoppa in vid med kort varsel eller vid planerad frånvaro.

Som konsult via TNG arbetar du tryggt med kollektivavtal, försäkringar och självklart friskvårdsbidrag.

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som konsult via oss får du möjligheten att utvecklas inom IT-support. Uppgifterna varierar beroende på vilket behov Ovako har, men du får möjligheten att samla på dig mycket erfarenhet och få möjlighet till tillsvidareanställning direkt hos kund om båda parter trivs med varandra. Exempel på arbetsuppgifter som uppdrag kan innebära är:

• Hantera konton och automatgenererade tickets i kunddisken
• Ge kollegor och företagskunder support inom IT-ärenden per mail och telefon
• Självständigt felsöka och reparera tekniska problem
• Arbeta med drift och support på hårdvara och mjukvara

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Ovako har varierande önskemål och behov, därför kan uppdragens längd och omfattning skiljas åt. Vi erbjuder just nu en timanställning där du blir schemalagd vid behov hos vår kund i Sandviken. Detta uppdrag är tänkt att starta så snart rätt person kan vara på plats.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med stort IT-intresse som gillar variation. Du har helst studerat IT och har erfarenhet inom området, exempelvis; AD, Windows klienter, Windows installationer/Virusuppdateringar och uppkoppling nät.

Vi ser att du gillar problemlösning och utbyter gärna kunskaper och erfarenheter med såväl kunder, kollegor som leverantörer. Då arbetsuppgifterna innebär mycket kontaktytor och support är det viktigt att du talar och skriver svenska obehindrat. I rollen som helpdeskmedarbetare motiveras du av att ge god service samtidigt som du värdesätter dina kunders integritet och håller god sekretess då du i ditt arbete kan möta känsliga uppgifter. I rollen får du även kreativt utrymme att självständigt lösa IT-relaterade problem vilket gör att vi tror att du är noggrann och pålitlig.

Alla lediga jobb