Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi en Global Tech Manager till Aritco i Järfälla, Stockholm. Läs mer nedan.
Vi söker dig som vill leda ett team med otroligt engagerade medarbetare med hög teknisk kompetens, på ett snabbfotat och kundorienterat företag. Vill du med din drivkraft, kundfokus och personalledande förmåga vara en del av Aritcos fortsatta framgång? Aritco söker nu en Global Tech Manager som ansvarar för den tekniska supportavdelningen samt för etablering och utveckling av det globala tekniska supportcentret.
Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du kommer till en organisation där ditt ledarskap, erfarenhet av förändringsledning och förståelse för att bygga upp affärkritiska funktioner i en organisation kommer att ge en omgående effekt och synas på våra uppsatta mål. Som Global Tech Manager följer du Aritcos ledarskapsmodell med verktyget Great Place to Work samt förväntas att bidraga och driva team- och organisationsutveckling.
Inom 3 år vill vi vara en av Sveriges Bästa Arbetsplatser och som ett steg på vägen har vi flyttat in i toppmoderna aktivitetsbaserade lokaler i Veddesta/Barkarby. Här finns förutom ändamålsenliga platser för alla typer av möten och arbete även ett helt nytt gym och en rad andra roliga aktiviteter. Vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, förmåner via Benify och ser flexibla arbetstider som en självklarhet för life work balance.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Ansvarsområden:
Ditt ansvarsområde omfattas av:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Rollen är placerad i Järfälla och är en heltidstjänst med start så snart rätt person kan vara på plats. Arbetstiderna är 08.00-17.00 måndag till torsdag och 08.00-16.00 på fredagar, med chans till flexibilitet. Antal resor uppskattas fylla ca 6-7 veckor om året (ej under pågående pandemi).
VEM ÄR DU?
För att lyckas i rollen som Global Tech Manager ser vi att du har gedigen erfarenhet från teknisk support samt har lång erfarenhet av ledande position. Du ha troligen lett team i förändring och förstår utmaningen med att leverera parallellt med att man genomför en organisationsförändring eller implementering av nya funktioner eller arbetssätt.
Att du har ett tekniskt intresse ser vi som en självklarhet och du besitter kunskap/erfarenhet inom något CRM-system. Du är också en duktig användare inom Officepaketet och är flytande i svenska samt engelska tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med webshop och/eller har språklig kompetens av Franska, Tyska, Kinesiska eller Thai.